چهره، چهره در خاک کشد

سرم را از پنجره ی غربت به خانه ی پدری انداختم و دیدم ایرانیان دارند جشن می گیرند و لق و لوق های رونده ی شان از زن و مرد را "سلیبریتی" می خوانند !! سلبزهای جمهوری اسلامی !!

علی پروین، لات دیروز و آفتابه پرست جمهوری اسلامی امروز
کار فرهنگی کردن مشکل است، به ویژه اگر رژیمت دشمنت باشد و مردمت بیشینه عوامی کالانعام و خرمسلک، تپیده در خرافه و دزدی و دروغ گویی و چشم و هم چشمی و مرض های دیگری که خودتان بهتر می دانید از چه سنخ نکبتی هستند، که هر چه باشد، خود شیفتگی بخشی اصلی و جدایی ناپذیر آنست.

شاید از پسا مدرنیسم خودتان گفتن را برنتابید، اما نوشتار من عین واقعیت زندگی شماست.

خود شیفتگان، جانوران پست عوالم بالانشین... خورندگان و ریدندگان (آنها که می رینند) اقتصاد "بخور و جیکت درنیاد" یا "بخور و بمیر" ایران اسلامی، اکنون به قطبی از الگودهی در میان ایرانیان شایع شده اند و تلاش های رژیم برای مسخ فرهنگ ایرانیان و به بیراهه کشیدن طبع موسیقی و نگاه انتقادیشان و همچنین برکشیدن اخلاف سفله ی مزدور و پشتیبان ولایت فقیه، از جمله سید حسینی های صوفی دلقک و محمد رضا گلزارها، به ثمر رسیده است. فرخنده باد !!

نکته ای که می خواهم به آن اشاره کنم، ارتباط تنگاتنگ میان سلبریتی هایتان به عنوان اشخاصی خاص و برجسته، با توده ی تیپا خورده و رنجور، اما مقاوم و خود شیفته است. ملتی که خزان را با یک سیلی به صورت خود و بقل دستیش تبدیل به بهار می کند و با نگاهی به ماتحت قرآنی راسولولا، احکام الهی را از فراز هفت آسمان و از دل ۱۴۰۰ سال خفت و تو سری خوردگی بیرون می کشد و به ژرفای جان نیوش می کند.

پیشکسوت رضا کیانیان: خفه شو
نکته ای که هر چیزی را آفتی است و هر کنشی را واکنش و این دو بی ربطند با اینکه سلبریتی هایشان آیینه ی خود شیفتگی هایشانند. درست نیست که همه را با یک جوب راند، اما این برای خرهای میهن صدق نمی کند. به تازگی هتا دیده شده که استاد پیش کسوت و قلندر عرصه ی هنر و نمایش و نقاشی و رجزخوان حراجی های تهران دولوکس، جناب هزرط "رضا کیانیان"، در پاسخ به یک پرسش انتقادی از سوی یک خبرنگار، فرموده اند: "خفه شو". خواستم از همین جا به کس مادر سیدت درود فرستاده باشم بچه آخوند.

وقتی ایرانی تر بودید، به سلبریتی ها می گفتید چهره.

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار