ترور شخصیتی نسیم اقدم از سوی مافیای رسانه ای

"نسیم اقدم" تیرانداز یوتوب که اقدام به خودکشی کرد، اکنون یک میراث از خود بر جای گزاشته است: "من چه می گفتم".


پاسخ به این پرسش که "نسیم اقدم چه می گفت"، نمی تواند و نباید در راستای تحریف های مرسوم و حرفه ای اهالی رسانه و یا همان مافیای رسانه های جریان اصلی ، بیان شود؛ بلکه این تنها یک وبلاگ نویس آزاد است که می تواند به زوایای پنهان این موضوع را بکاود. این مافیای رسانه ای است که بر موج خریت و عقل کلی بخش های بسیاری از مردم سوار می شود و آنچه که آنها دلشان می خواهد بشوند را به آنها می گوید؛ برای نمونه به آنها می گوید نسیم اقدم دیوانه بود و مشکل روانی داشت یا اینکه وی یک "گیاه خوار افراطی" بوده است که هر دوی این موارد دروغ هستند.

هر دوی این موارد دروغ هستند و با واقعیت هم خوانی ندارند و رسانه ها برای آنکه بار مثبت "گیاه خواری" را در ذهن مخاطبان خود بشکنند و آن را از جایگاهی مناسب در ذهنشان سرنگون کنند، یک ترفند روانی و ساده ی رسانه ای را به کار می برند: "بالا و پایین کردن و بازی با واژگان" یا "افزودن و کاهش عبارات" که در نهایت منجر به تبدیل شدن یک امر خوب و مثبت، به یک امر بد و منفی می شود:

گیاه خواری = مثبت و خوب
گیاه خوار افراطی = منفی و بد

در واقع چون همه ی ما ذهن هایی شرطی شده داریم که از پیش این مفهوم را می داند که هر گاه واژه ی "افراطی" را شنید، باید سریع متوجه شود که پس این امر بدی است، از اینرو مافیای رسانه ای از این پیش شرط ذهنی بهره برداری کرده و هم امر گیاه خواری و هم فرد منسوب به گیاه خواری را، فردی بد، منفی، تروریست، بدنهاد و شرور، دروغگو و چرندگو و... به تصویر می کشد.


این فرتور را خود نسیم اقدم منتشر کرده است
با همین ترفند ساده است که کافی است شنونده را به بیراهه کشیده و آن را هم از شخصی که به راستی نمی شناسد متنفر کند و هم از این بالاتر و مهم تر، در ذهن او این القا را بکند که گیاه خواری امری زشت و نادرست و احمقانه است و اگر کار خوبی بود، سرانجام نسیم اقدم به این کاری که کرد ختم نمی شد و اینها همگی سفسته و دروغ زنی است و مافیای رسانه ای با بازی کردن با ذهن و شعور مخاطب، آنچه که از بالا و شرکت های جهانی و ابرسرمایه دارانش به وی دیکته می شود را، در میان مردم پراکنده کرده و جا می اندازد.

این حکومت پنهان ابرسرمایه داران جهانی است که رسانه های به اصطلاح آزاد را می گردانند.
بدانید و آگاه باشید که هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیرد.

نسیم اقدم، کاری بسیار نادرست کرد که به مزدوران یوتوب یورش برد و سپس خود را کشت، اما این رفتار نادرست وی، این حقیقت را کتمان نمی کند که آنچه درباره ی سانسور سازمان یافته ی رسانه ها و به ویژه یوتوب و همچنین علیه مصرف زدگی و گوشت خواری غیر ضروری می گفت نیز، نادرست باشد.


نگزارید رسانه ها به شما اراده ی شان را القا کنند و به جای شما تصمیم بگیرند. اعتراض کنید، هر جور که می توانید...

کانال تلگرام نسیم اقدم

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار