کینه ی الله پرستان، مصدق الهی ها و چپ خلقی ها نسبت به تمدن ایرانی و ایرانیان

شاه، نماد ملت و میهن کشورمان ایران است
این درست است که در سرزمین شاهان، شاه هرگز نمی میرد


با تبر به جان یکی از کهن سال ترین تمدن های بشری افتاده اند که اگر هتا از دید جغرافیایی، ایران را از روی نقشه ی زمین بردارند، سررشته ی همه ی تاریخ گم و گور می شود و آغاز و پایان ها و علت و معلول ها ناپیدا و حل نشدنی باقی می مانند و کسی نخواهد دانست رومی ها و مقدونی ها و یونانی ها و چینی ها و روس ها و انگل ها و عرب ها و مغول ها و ترک ها، به چه تمدن و کشوری یورش برده اند تا نابودش کنند.

ایران، فرهنگ ایران که نگین درخشانش تمدن ایرانی است، خار چشم همه بوده است و ما ایرانیان را به این میراث رسانده که در عین آنکه دشمنی تاریخی بسیاری از ملل جهان را داریم، اما همچنان می خواهیم آزاد و استوار به زندگی و زیست بالنده و تاریخی خود ادامه دهیم و به دروازه های پیشرفت و شکوفایی روانی هر چه بیشتر برسیم تا خرد و عشق را که در فرهنگ پارسیمان می جوشد، برای خود و جهان به دست دهیم.


دلنوشت های حزب خائن توده برای آیت الله آدمخوار خلخالی جلاد

دشمنان کهن ایران، اکنون چون همیشه در مرحله ی یورش و نابودی سرزمینمان قرار دارند، اما روح ایرانی از خاکستر خود برخاسته است و همه ی اینها را مدیون هر آن چیز نیکو و میهن پرستانه ای هستیم که در پی انقلاب بزرگ مشروطیت و بنیانگزاری ایران نوین به دست اعلا حضرت رضا شاه بزرگ صورت گرفت. سنگ بنای استواری که امروز و با همه ی ویرانی ها و تبهکاری ها و دشمنی هایی که دشمنان سوگند خورده ی ایرانیان کردند، اما مردم ما همچنان در خیل سترگ چند هزار نفری، در خیابان های میهن فریاد برآوردند که: "رضا شاه روحت شاد".

این طلیعه ی رویدادی بزرگ است.

ای هم میهنان... امروز که روح ایرانی گری بر جان ما حلولی دوباره کرده است و پیش از آنکه پیکر پاک و ناآرام شاه ایرانسازمان، سر از آشیانه ی تنگ و بسته ی گور برآورد تا رخی دوباره عیان کند تا رسوایی آیت الله ها و مصدق الهی ها و چپ خلقی ها را دوباره فریاد زند، ما ایرانیان بر آن شاه بزرگ پیشاپیش درودها فرستادیم و گفتیم و خواستیم که شاه ایران، پدر ایران نوین، ارجی بزرگ گزارده شود و اینست که امروز خواستار ارج بی نهایت و درخور آن شاه بزرگ هستیم.

ویژه ی مصدق را بخوانید

به سکوت سگ مرده های چپ خلقی خوب گوش کنید...
به دری وری گویی های مغرضانه ی جبهه ی ملی ها، توده ای ها و مصدق الهی ها خوب گوش کنید...
به اربده کشی های سرکردگان و مزدوران جمهوری اسلامی خوب گوش کنید...


آنها ایران را ویران کرده اند، زنان و مردانش را زندانی، شکنجه و کشتار کرده اند، منابع آبی و نفتی و گازی و کانی و خاکیش را هدر داده، ضایع کرده اند و هتا با گستاخی هر چه تمام تر، عرعر کرده اند که اگر قرار باشد روزی سرنگون شوند، ایرانی سوخته را تحویلمان خواهند داد. اینها میهن پرست نیستند، اینها ایران ستیزند.

هم میهنان در شرایط سخت کنونی، بیایید همه به ایران بیندیشیم...



مپندارید که خائنان به این ملک و ملت، با از بین رفتن حزب توده و جبهه ی کزایی ملیشان و سقط شدن مصدق دله السلطنه و مسعود رجوی، آنها نیز مرده اند، بلکه آنها زنده اند و مترصد نخستین فرصتند تا برنامه ی ایران ستیزانه ی شان را با نوکری انگل ها و عرب ها، به مرحله ی اجرای پایانی درآورند. چرا که این جماعت ایران ستیز، با همه ی رویکردهای ضد فرهنگی و ضد ملی آیت الله آدمخوار خلخالی جلاد، هم در کشتار افسران میهن پرست ارتش شاهنشاهی و هم دیگر سران کشور و هم در قصد ویرانی تخت جمشید و آرامگاه فردوسی بزرگ و آرامگاه رضا شاه بزرگ، هم کاسه و هم دست بوده و هستند.

و در این دشمنی با ایران و تمدنش، اصلاح طلبان حکومتی و چپ های انگل خوش نشسته در اروپای سوسیالیست، در خط مقدم ایران ستیزی در برون مرز قرار دارند که در همکاری پنهان با جمهوری اسلامی، ارکان هویتی و تمدنی ایران را مورد یورش عقیدتی و فرهنگی قرار می دهند و ضمن توهین و ناسزا، خود را به گزاف مترقی و روشنفکر نشان می دهند. این دسیسه ای است که پیشتر نیز از سوی شاهنشاه به عنوان "اتحاد شوم ارتجاع سرخ و سیاه"، برای ما مردم ایران رونمایی و افشا شده است.

اینکه جمهوری اسلامی با پیکر شاه بزرگ ما چه خواهد کرد را، ما هستیم که تعیین می کنیم. پیکر این مرد بزرگ باید با احترامات ویژه و در مراسمی ملی و با شرکت ملیونی هم میهنان، در آرامگاهی باشکوه و در مکانی فاخر و درخور، به خاک سپرده شود و ما نباید اجازه ی کوچک ترین توهین و اهانت به ساحت آن شاه ایرانساز و عزیز را بدهیم. سکوت ما در این برحه ی حساس دیگر، عین خیانت است.





نظرات

پست‌های پرطرفدار