همایش جهانی برابری جنسیتی در استکهلم، ۱۵ تا ۱۷ آپریل ۲۰۱۸

پخش فیلم ضرب و شتم دختر جوان به دست گشت ارشاد جمهوری اسلامی در شبکه های اجتماعی سوئد، هم زمان با شرکت تروریست "معصومه ابتکار" در "همایش جهانی برابری حقوق" در استکهلم.

تروریست معصومه ابتکار

هم زمان با سفر تروریست معصومه ابتکار معاون امور زنان آخوند "حسن روحانی" رییس جمهور رژیم به سوئد، جهت شرکت در همایش جهانی "برابری جنسیتی" در استکهلم که به فراخوان "عن لینده" وزیر بازرگانی دولت سوسیال دمکرات صورت گرفت، فیلمی منقلب کننده از ضرب و شتم یک دختر جوان ایرانی به دست مزدوران گشت ارشاد رژیم در شبکه های اجتماعی سوئد پخش شده است.

رسانه های سوئدی اشاره نموده اند که هم زمان با اینکه تروریست معصومه ابتکار بر روی صندلی شرکت در همایش جهانی "برابری جنسیتی" در استکهلم تکیه می زند، رژیم متبوعش در ایران، زنان را به وسیله ی سرکوبگران دولتی که وی نماینده ی آن است، مورد چنین رفتار تحقیرگرانه و سرکوبگرانه ای قرار می دهند.

نیروی سرکوبگر انتظامی بهانه آورده و ادعا می کند که "فیلم منتشر شده تنها بخشی از کل رویداد است و موضوع در حال بررسی است"، اما این بار نخست نیست که در آستانه ی هزاره ی سوم تمدن بشری، چنین رفتار شرم آوری به بهانه ی نوع پوشش اسلامی و ححاب تحمیلی، از سوی گماشتگان رژیم با زنان ایران صورت می گیرد. مقوله ای که هتا عقب مانده ترین دولت های منطقه از جمله عرعربستان سعودی نیز، رویکرد خود را در رابطه با آن دگرش داده اند.



با دگرش رویکرد رژیم سعودی در عرعربستان با پیشگامی ولی عهد این رژیم از جمله در رابطه با موضوع زنان، ایران می رود که تبدیل به تنها کشور جهان شود که پوشش زنان در آن اجباری است و زنان به خاطر نمایش موی سر خود، مورد ضرب و شتم و آزار مزدوران حکومتی قرار می گیرند. شیوه ای که از دهه ها پیش هتا در دیگر کشورهای الله پرست عربی هم اعمال نمی شود و منسوخ شده است !!

از جمله رسانه های پر مخاطب سوئدی که به سفر تروریست معصومه ابتکار به استکهلم اعتراض نموده اند، نشریه ی "سام هلس نیت" است که خبری در این رابطه نیز منتشر کرده و یک بیانیه ی اعتراضی در رابطه با آن به زبان سوئدی را نیز انتشار داده است.

فیلم ضرب و شتم این دختر جوان ایرانی به دست گشت ارشاد رژیم که از سوی بسیاری از بلاگرهای سوئدی در شبکه های اجتماعی سوئد منتشر شده است، در زیر قابل مشاهده است. تماشای این فیلم می تواند برای افراد حساس، دردناک باشد.



منبع: استکهلمیان

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار