اپوزوسیون باید خط خود را از خائنان به ایران جدا کند

این یک نامه ی سرگشاده به هر اهالی سیاست است که در پیکار اعتقادی و سیاسی با رژیم خونریز ولایت فقیه می باشد


امروز که تاریخ ننگین جهان سیاسی را مرور می کنیم، پرونده ی خونبار برخی از ملت های اروپایی و نیز آمریکا و دنبالچه هایشان یعنی کانادا و استرالیا را هر چه سیاه تر و پلیدتر می یابیم. هیچ کشوری و به ویژه هیچ کشور باختر زمینی ایی، نه هرگز دلش برای ایران و دیگر کشورهای جهان سوخته و نه خواهد سوخت. دخالت آشکار انگل ستان در امور داخلی ایران، یعنی چیزی بدتر از تاریخ سیاه استعمار هندوستان و آفریقا و استرالیا که همگیمان آن را به عنوان روزگار سیاه و انحطاط و فروپاشی خاک و تمامیت ارضی ایران، می شناسیم.

هر اپوزوسیون و هر کس که علیه رژیم جمهوری اسلامی، از دید اعتقادی، سیاسی و حقوق بشری فعالیت می کند و در عین حال، سرش به آخور تجزیه طلبان و گروهک های تروریستی پان عرب، پان کرد، پانترک و پان بلوچ گرم است و با آمریکا و انگل ستان سر و سری دوستانه دارد، جزو خائنان به ایران و دشمنان سوگند خورده ی ایرانیان تلقی می شوند. از اینرو، سازمان تروریستی مجاهدین خلق یک گروهک منفور و ضد ایرانی و خائن می باشند.

ما نباید هرگز چشممان به کمک های بیگانگان به ویژه آمریکا باشد. آنگونه که شاهزاده ی عزیز میهن فرموده است، ما از کمک آمریکا استقبال می کنیم، اما نه به بهای باژ دادن به آنها و نه به بهای تجزیه ی کشور و نابودی و آوردن جنگ به ایران. ما می توانیم از پشتیبانی هر دولت خارجی تا بدانجا بهره ببریم که استقلال، آزادی و تمامیت آب و خاک ایران لکه دار نشود. از اینرو، آن حرمزادگان مجاهد خلق که تب "چپ خلقی" بودنشان هنوز عود کرده باقی مانده است و درد و ورم اسلام کزا و مارکسیسم منسوخ شده در دل دارند و قائل به ملیت های ایرانی و نه اقوام ایرانی دارند، جزو دشمنان ایران و تمامیت ارضی کشور محسوب می شوند.



بنا بر تعریف سیاسی، یک ملت دارای یک کشور و یک پرچم می باشند و از آنروی که مجاهدین خائن خلق، از لفظ ملیت های ایرانی بهره می برند، این بدان معناست که آنها قائل به تجزیه کردن خاک ایران بر اساس قومیت ها یا به گفته ی جعلیشان، ملیت های ایرانی هستند. اما این فرومایگان در به در شده، به جای واژه ی "تجزیه طلبی"، از عبارت های مردم فریبانه ای چون "هویت طلبی"، "استقلال خواهی" و "خودمختاری" یا "فدرالیسم" استفاده می کنند که در کردار هیچ تفاوتی با تجزیه طلبی ندارند.


همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار