آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند

آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و اقتصاد هم مال خر است


یاد آن پیر فرزانه ی جماران به خیر که چنین نکته ی نابی را بیان فرمودند؛ خمینی حرامزاده، عمام الله پرستان و چپ های منقلب، روزگاری از سر آروق هایی که با دلار هفت تومانی می زد، پشت دستش را به سوی ملت هواله کرد و یک تو دهانی به دژمن زد و فرمود "شیطان بزرگ" هیچ غلطی نمی تواند بکند.

از جمله عن خوری های دیگر هزرط خمینی رجیم نیز، آن بود که قرقره کرده بود اگر هر الله پرست تنها یک ستل آب به اسراییل بریزد، اسراییل را آب برمی دارد می برد !! علت و چرایی ایجاد "دریای مرده" در اسراییل هم همین ستل آب های نیمه کاره است که برخی ریختند و بقیه نریختند !!


وقتی در ایالات ینگه دنیا، دولت تعطیل می شود و Government shut down می کنند، پس هتمن خیلی طبیعی است که بانک ها هم در جمهوری اسلامی ورشکسته شوند و پهن ریال تبدیل به کود انسانی شود که این برند، تنها و تنها در انحصار عمان شهدای پاره پوره شده ی بدر و حنین است و بس.

رفتند دم صرافی می گن دلار ۴۲۰۰ بده. اونام بهشون گفتن برین از خود جهان بگیرین !!

جهانم نه گزاشته نه برداشته، دلار ۴۲۰۰ بهشون داده !!

ورشکستگی کامل اقتصاد در کشور را مردم به دوش خواهند کشید، زرنگ ها فرار کردند کانادا و آمریکا !!

‏زیان ۱۰ بانک بزرگ رژیم، به ۱۷هزار ملیارد تومان رسید و ‏بانک‌ های حکومتی تجارت و صادرات نیز، با ثبت ۱۳هزار و ۶۳۰ ملیارد تومان زیان انباشته، یعنی بیش از دو برابر ارزش خود این بانک ها !!، رکورد زیان را در بورس شکستند !!

بانک‌ های صادرات و تجارت رکورد زیان را در بورس شکستند و جمع زیان این دو بانک به ۱۳هزار و ۶۳۰ملیارد تومان، برابر با ۳ ملیارد دلار رسید.






همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار