فضولی جامعه ی بهایی برای منم منم کردن

جامعه ی بهایی که به مانند دیگر ادیان، مشغول خرافه پراکنی در جهان است، به بهانه ی یورش "نسیم اقدم" به ساختمان یوتوب و خودکشی، دست به مانوری تکراری و "ما خیلی خوبیم" زده است.

این فرتور از سوی نسیم اقدم منتشر شده است
در این بیانیه که "رادیو فردا"ی اصلاح طلب حکومتی، مدعی است که جامعه ی بهاییان آن را برایشان از راه رایانامه فرستاده اند، می گوید:

"بهاییان در هر جا که زندگی کنند، به دنبال اتحاد و صلح هستند".

سخن این نیست که آیا بهاییان به دنبال صلح و اتحاد هستند یا نه، بلکه سخن اینجاست که اینان تلاش دارند تا از آب گل آلوده ماهی بگیرند. نسیم اقدم از دید اعتقادی، دچار ویروس بها اللهی بود، اما کاری که کرد ربطی به باور دینی او نداشت. اما جامعه ی بهاییان، از این فرصت سواستفاده کرده و آن را به خود منسوب کرده اند و می گویند ما خوبیم.

از سوی دیگر، افرادی بیمار و مغرض که عمدتن باید دست کم از طیف فکری رژیم نجس ولایت فقیه باشند، علت اینکه او دست به این اقدام زده است را دین و اعتقاد مذهبی وی می دانند !! برخی دیوانه و حاضر جواب و بی سواد، که اطلاعاتشان در این مورد فراتر از رادیوفرداها نمی رود، نسیم اقدم را فردی دیوانه خوانده اند، بدون اینکه دلیل، مدرک یا سندی برای یاوه سرایی خود به دست دهند. هر چه باشد، برای این دست از اوباشان اینترنتی، زرزر کردن و حرف مفت زدن، آسان و بی هزینه است.


آنچه که نسیم اقدم می گفت، اعتراض به سانسور و سرکوب داده ها از سوی مافیای رسانه ای و فرهنگی حاکم بر جهان و از جمله در ایالات متحده بود.

چرا جامعه ی بهاییان که به ادعای خودش، به دنبال اتحاد و صلح است، لام تا کام نسبت به این رویکرد نیسیم اقدم صحبتی نکرده است ؟؟؟؟

مگر شرط اصل و اساسی صلح، آزادی بیان و ابراز عقیده بدون ترس از برخورد از سوی حکومت ها و مجازات های قضایی نیست ؟؟؟؟


نظرات

پست‌های پرطرفدار