تروریست اشغالگر رایزنی آمریکا در تهران، به همایش برابری حقوق در سوئد فراخوانده شد

معصومه ابتکار به همایش برابری حقوق در استکهلم سوئد، فراخوانده شده است؛ این زن از سرکردگان بلند پایه ی رژیم ولایت فقیه است که در آغاز شورش ۵۷، با همراهی با گروهک تروریستی موسوم به "دانشجویان خط عمام" که شامل مجاهدین خلق نیز می شد، اقدام به یورش و اشغال رایزنی آمریکا در تهران می کند اکنون و پس از گزشت ۴۰ سال، جمهوری اسلامی سوئد از این زن تروریست برای شرکت در همایش برابری حقوق در استکهلم، فراخوان داده است !!

تروریست حکومتی، معصومه ابتکار
از فراخوان معصومه ابتکار معاون رییس‌ جمهور و ریاست سازمان حفاظت محیط زیست رژیم به همایش جهانی برابری حقوق، بسیار شوربختم و آن را نشانه ی تایید گستاخانه ی جنایت های انجام شده از سوی رژیم تلقی می کنم.

فراخوان از معصومه ابتکار به این همایش، که وزیر بازرگانی سوئد "آن لینده" نیز مهماندار آن می باشد، بسیار جای تامل و تاسف دارد و از دیگر سو، فراخوان از چنین فردی، ارزش های نخ نمای سیاست بازی فمینیستی دولت کنونی سوئد را بار دیگر  رسوا می کند. این فراخوان در واقع یک توهین به ملت ایران و همچنین ایرانی - سوئدی ها و یک سیلی وقیحانه به چهره ی همه ی زنان شجاع ایرانی که در حاکمیت رژیم زن ستیز جمهری اسلامی، برای برابری حقوق فعالیت می کنند، می باشد.

جمهوری اسلامی سوئد
ما ایرانیان برانداز رژیم ولایت فقیه، تروریست حکومتی معصومه ابتکار را نماینده ی رژیم زن ستیز حاکم بر ایران دانسته و پیشینه ی این فرد را درگزشته، از جمله شرکت وی را در گروگان گیری و اشغال رایزنی آمریکا در سال ۵۸ را یادآور می شویم؛ چگونه است که سوئد می تواند چشم بر این همه جنایت و پیشینه ی جنایی و تروریستی چشم بپوشد ؟؟؟؟

دولت سوئد باید از سیاست مشمئز کننده ی مماشات خود با رژیم سرکوبگر جمهوری اسلامی دست بکشد و از خواست ایرانیان برای آزادی، دمکراسی و برابری حقوق زن و مرد پشتیبانی کند.

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار