الله پرستان حکومتی زرتشتی نما

الله پرستانی که با زرتشت سر می برند

امید دانا
به تازگی و در پی نقاب از چهره افکندن فردی که در آغاز و با ادعای سیاسی بودن اط طیف پادشاهی، توانست در جمهوری اسلامی سوئد لانه کرده و به اپوزوسیون نفوذ نماید، هم اکنون که وی خرش از پل عافیت افکندن رحل در سوئد گزشته و اقامتش سامان یافته است، به ناگاه نقاب از چهره ی خود می اندازد و ریش طالبانیش در هواداری قرص و محکم از ولایت فقیه بیرون می زند.

برای خود دم و تشکیلاتی ردیف کرده و هرگز هم به کسی توضیح نداده که خرج برنامه هایش چگونه تامین می شود و منابع مالی خود را بیان نکرده؛ دانستن دلیلش البته ساده است و مورد نخست هم نیست. به تازگی با یکی از توله بسیجیان رژیم در سوریه هم گپ های دل و دلدادگی زده و مدعی شده که دین کزایی زرتشتی ساسانی باید در کنار توحش الله پرستی شیعی، به عنوان دینی رسمی در قاموس جمهوری ننگین اسلامی پذیرفته شود. به دیگر سخن، این یاوه را از سر معده ی پر آریایی خود سروده که البته متوجه نیست هتا چنین کاری ملزم به دستکاری قانون اساسی است !!

یعنی با این خود به خریت زدن ها و حرافی ها و ساعت ها برنامه ی کشککی و حرف دیگران را قرقره کردن و به نام خود ثبت نمودن و خود و نوچه هایش را باد کردن، هیچ راهی به جایی نمی برد، مگر آنکه دست پشت پرده ی اطلاعات رژیم در کار باشد، که هست و اپوزوسیون باید بیدار و آگاه باشد که این خاله باجی ها یک موقع دین پوسیده ی زرتشتی و آداب کون شویی و خلا رفتن را این بار به نام زرتشت بازی به پاچه ی ملت نکنند !!

امید دانا
یک یارویی هم هست که وردست این ابن الاغ با سیبیل ها اصیل آریایی سر و کله اش پیدا می شود و ضمن اینکه با مغلطه ی آریا بازی می خواهد خودش و قیافه ی سیبیلویش را معقول جلوه دهد، فرموده است که "سپاه آریایی" جمهوری اسلامی، سربازان کزایی آریایی هستند که قصد دارند مرزهای باستانی ایرانشهر را زنده کنند؛ البته غلط کرده اند، مردم ایران چنین خواسته ای ندارند و کشور گشایی و خونریزی نمی خواهیم.

نام های عجق وجقی هم برای خود باب کرده اند که تنها در قوتی عطاری پفیوزهای آریایی پیدا می شود. یکی نامش را "بغکام" گزاشته که آدم را به یاد کفتر بق بقو می اندازد و باز هم دنباله دارد و یک نام سه بخشی به سبک اروپایی برای خود باب کرده که اگر سند نامش را توانست نشان دهد که رسمیت دارد، من هم نام این موش کور را خواهم آورد.

به تازگی هزرط آغا "کیخسرو آرش گرگین" فرموده اند که دمکراسی هم خوبیت ندارد و اَخ و اوخ است و برای آنکه ایرانشهر خیالی خودش را در ذهن خیال بافش بافته باشد، روی دمکراسی را هم قلم گرفته و خودش را از جریان جهان آزاد و دمکراسی خواهی مردم ایران یکسره به همان فاضلاب دین زرتشتی بر سر گور کرتیر پرتاب کرده است. گویا ما خداناباوران و دمکراسی خواهان، میان عن و گه و میان زرتشتی و اسلامی، فرقی می گزاریم، که نمی گزاریم !!

کیخسرو آرش گرگین - بغکام
ناکسی که خشتکش را در دمکراسی غربی باد می دهد، گه زیادی می خورد که انحطاط آتش پرستی زرتشتی را برای ایران و هم میهنانی می خواهد که در کشور خود و به واسطه ی نداشتن آزادی های بنیادین فردی و اجتماعی، پیوسته و سازمان یافته سرکوب می شوند و هتا حق پوشش آزاد حجاب را هم ندارند. گه می خورد که برای ایران نسخه می پیچد و مردم را با فتنه ی زرتشت بازی و آریا بازی، به انحراف و بیهوده گویی و بیهوده کاری می کشاند و نظمی که در صفوف اپوزوسیون مردمی در برابر رژیم خونریز ولایت فقیه ایجاد شده است را، قصد بر هم زدن دارد.

ما از روی جسد همه ی ادیان رد می شویم و این بار به سراغ غول شما جهنمیان آمده ایم. منتظر باشید تا خدای کزاییتان را به سزای جنایت های ساسانیش برسانیم.



نظرات

پست‌های پرطرفدار