چپ های خندان و تجزیه طلب با قتار فشنگ

همانگونه که همه ی فضای مجازی پر شده از داد و هوارهای بی خود و دار و دسته ی علافان هرزه مغز، مشتی مبارز ف. بوکی بیشتر نیستند که هتا سخن گفتن از الفبای سیاست را هم از جنس شعور و علم با خود ندارند، در بوق و کرنای رسانه های تاق و جفت ناله های بلند سرداده اند که فلان به اصطلاح مبارز سیاسی به اصطلاح فعال کرد را آزاد کنید !!


پیشتر هم درباره ی این موضوع روشنگری کرده بودم که خط و خطوط مبارز سیاسی و کنشگر سیاسی، دارای رویکردی ملی و میهن پرستانه است و از اینرو، تجزیه طلبان نه تنها جزو اپوزوسیون سیاسی محسوب نمی شوند، بلکه دشمن ایران و ایرانیان هستند. این مورد، شامل همه ی تجزیه طلب های بی وتن و احمق از جمله پانترک ها، پانکردها و پان عرب ها و پان بلوچ ها نیز می شود.

رامین حسین پناهی که بهتر است نام پارسی را از روی خود بردارد، یک تروریست و از اندامان گروهک تروریستی پانکرد و تجزیه طلب کوموله بوده است که در درگیری با سازمان تروریستی سپاه پاسداران، دستگیر شده، در حالی که سه همراه وی در این درگیری مسلحانه به درک واصل شده و این ابن خطا تیر خورده و گرفتار شده است.

مردم خوب می بینند که گروهک های چپ که برای تطهیر از کثافت ذاتیشان، خود را حزب می خوانند، شبه نظامیانی غیر قانونی و تروریستی هستند که به منظور ایجاد درگیری با نیروهای مرزبانی و ایجاد ناامنی و تجزیه ی کشور، دست به تفنگ برده و جان ایرانیان را می گیرند. گروهک تروریستی کوموله که خود را حزب سیاسی می خواند، هیچ واجد شعور و درک سیاسی نیست، که اگر هم می بود همچنان یک فرقه ی سیاسی کمونیستی چپ و ضد ایرانی تلقی می شد، زیرا این اشرار و این همیشه تفنگ به دستان، هیچ راهی را جز گلوله تجربه نکرده و نخواهند کرد. هدف آنان، ویرانی ایران، تجزیه ی ایران و کشتار ایرانیان است.

از اینرو ما میهن پرستان که اپوزوسیون برانداز رژیم هم هستیم، باید خط قرمز پر رنگ و برجسته ای میان شهدای راه میهن از جکله زنده یاد شاهپور بختیار و زنده یاد فریدون فرخزاد و دیگر بزرگانی چون ایشان با مشتی انگل و زالو و دشمن خونی ایرانی، بکشیم. کردها و عرب ها و ترک ها و آذری ها و بلوچ های ایرانی، همگی ایرانی هستند، اما پان بازی هتا اگر پان فارس هم باشد، نه پذیرفتنی است و نه تحمل کردنی.


این قماش همیشه مسلح، همه ی رشته های ما در راه رسیده به دمکراسی و نافرمانی مدنی بدون خشونت را پنبه می کنند و جمهوری اسلامی با بهانه ی اینکه یک مشت دلقک با دو ترقه بازی می خواهند خودشان را معرفی کنند و خوراک تبلیغاتی برای مشتی ابله تر از خودشان و به سود دیگران تهیه کنند، آنان را برای ترقه بازی به ایران می فرستند، مشت را نشانه ی خروار فرض کرده و بر زندانیان سیاسی و کنشگران درون مرز، هر چه بیشتر با خشونت برخورد می کند و این یعنی دادن بهانه به دست رژیم برای توجیه خشونتی که اعمال می کند.

تروریست های تجزیه طلب و هر ناکسی چون گروهک خائن مجاهدین خلق که با سلاح و گلوله خواسته اند و می خواهند به مطامع سیاسی خود دست پیدا کنند، مشتی نافهم و قلدر هستند که از کردارشان کاملن پیداست که درکی از سخن و ایجاد جنبش های مدنی ندارند.

همانگونه که شاهزاده ی عزیز میهن گفته است، ما با نافرمانی مدنی سازمان یافته، می توانیم کمر رژیم را بشکنیم و نیازی به مشتی خودفروخته و دله ی سیاسی که با قتار فشنگ زاده می شوند و با قتار استفاده نشده ی شان سقط می شوند، نداشته و نخواهیم داشت.


رامین حسین پناهی یک تروریست و تجزیه طلب است و نشانگر خوبی است از اینکه، گروهک ها و افراد چپ مغز و چپ خلقی ها از جمله فداییان و مجاهدین خلق، هرگز آدم بشو نیستند و باز هم در فرصت مناسب، تفنگ به دست می گیرند و هتا اگر فرصت رشد پیدا کنند، در نخستین گام، به ایجاد آشوب و جنگ های خیابانی و شهری اقدام خواهند کرد که این رویکردها صد در صد بر خلاف امنیت ملی ایران می باشد.

ما نه با جمهوری اسلامی هستیم و نه با تجزیه طلبانی که به اشتباه و از سر هوس زن و مردی بی وتن، در ایران زاده شده اند.

همین جستار در تریبون زمانه

نظرات

پست‌های پرطرفدار