فلستینی ها از ایرانی ها متنفرند

این روزها که پوشش خبری گسترده ای بر اوضاع کشور اسراییل انجام می شود، همه ی رسانه ها یک صدا به پشتیبانی از فلستینیانی پرداخته اند که برای آنچه که حق خود می پندارند، به خود این اجازه را داده اند که با قیام خشونت آمیز و مسلحانه و تهدید و ترساندن و همچنین به یاری رسانه های مافیایی جهانی، خواستار آن چیزی شوند که بر اساس هیچ سند و مدرکی، از آن ایشان نیست.


فلستین پاره ی تن اسلام یا جهان عرب است و هیچ ربطی به ایران ندارد. این قوم و این مردم، در دو سال نخست جنگ ایران و عراق، چند ملیارد دلار کمک بلاعوض به صدام کردند تا سینه ی هم میهنانمان در جبهه ها را بشکافند، خاکمان را اشغال و تجزیه کنند و مردممان را کشتار نمایند. دل هیچ ایرانی به حال این عرب های الله پرست ضد ایرانی نخواهد سوخت و تاریخ دشمنی ایشان نسبت به مردم ما و کشور ما را ثابت کرده است.

اما آنچه که این روزها گفته نمی شود و این سکوت مزورانه و سازمان یافته را نهادها و حزب های چپ و سوسیالیست ایجاد کرده اند، اینست که این اوباش فلستینی به درخواست و تحریکات و اقدامات گروهک تروریستی حماس دست به خشونت ورزی اعتراضی زده اند. اینها مدعیند که می خواهند در اعتراض کنند، اما کدام دولت و کشوری می پذیرد که ۱۰۰ هزار نفر معترض که با کشورش دشمنی تاریخی دارند، در نزدیکی مرزهایش برای چندین هفته اردو بزنند و سپس دسته جمعی به سوی مرز حرکت کنند و در همین هنگام به سوی مرزبانان کشورش هم سنگ پراکنی کنند و از میانشان چند تروریست اقدام به تیراندازی نمایند ؟؟؟؟

اینها همگی رویدادهایی است که در یورش فلستینیان به مرز اسراییل در چند روز گزشته رخ داده است و مرزبانان اسراییل بنا به وظیفه ی خود، از مرز مراقبت کرده و مهاجمین را مورد تیراندازی قرار داده اند. واروونه گویی واقعیت، ترفند رسانه هاست و اینک که اروپا چشمش را بر روی این واقعیت می بندد، تنها بدین معنی است که گرایش های چپ و اسلام گرایانه در اروپا دست بالا را یافته اند و اندک اندک اروپا به سمت تمدنی هوادار فلستین و اسلام گرایان خواهد رفت که هم زمان رفتارهای نژاد پرستانه ی ضد یهودی نیز در آن قوت خواهند گرفت و اینها همگی نقاط عطفی است که اروپا را با رژیم خونریز ولایت فقیه، هر چه بیشتر پیوند می دهد.



یادمان باشد که همین فلستینی ها در اسلو و با سرکردگی تروریست "یاسر عرفات"، معاهده ی صلح با اسراییل را در سال ۱۹۹۴ امضا کردند و یادمان باشد که قرارداد صلح کمپ دیوید همچنان به قوت خود باقیست، هر چند در همه ی این مدت، این فلستینی ها بوده اند که به سوی خاک اسراییل اقدامات تروریستی را ترتیب داده و موشک پراکنی ها کرده اند.

اقدامات تحریک آمیز و خشونت آمیز فلستینیان و تلاششان برای ورود غیر قانونی به مرز اسراییل، تنها عامل کشته شدن مزدورانشان بوده است و این حق اسراییل برای اقدامات بازدارنده و دفاع از سرزمین و مردمش می باشد.



فلستینی ها، به حکم عرب بودن و به حکم الله پرست بودند، از ایرانیان متنفرند و اینها هنوز و پس از تجاوز و کشت و کشتار ۱۴۰۰ سال پیششان، ما را نه مسلمان که مجوس و زرتشتی می دانند و این بدین معنی است که هرگز مسلمان شدن ایرانیان را باور نکرده اند و البته حق هم داشته اند. فلستینی ها از ایرانیان متنفرند، زیرا ما پیشینه ی تمدنی چند هزار ساله داریم، در حالی که عرب ها (نه سوری ها و مسری ها و لبنانی ها و عراقی ها و یمنی ها)، هنوز هم متمدن نشده اند و به جای گفتگو و سخن و دیپلماسی و دمکراسی و شعور به خرج دادن، به کشت و کشتار و تهدید و ترور و قلدری سخن می گویند، یعنی همان روشی که محمدشان در صحرا علیه مکیان و دیگر مردم حجاز به کار برد و به زور شمشیر آنان را الله پرست کرد.

اسراییل به مانند ایران، کشوری است در کمینه در میان جهان اسلام و در میان تازیان. خوب به این فرتورها نگاه کنید... این فرتورها نشان می دهند که فلستینیان تا چه اندازه دشمن خونی ایرانیان هستند. در تظاهرات های وحشیانه ی شان که جز نفرت پراکنی و خشونت جویی نیست، هم با "صدام حسین" تجدید پیمان می کنند و او را که دشمن خونی ایرانیان بود، بزرگ می دارند و هتا میدان به نامش می کنند و هم پرچم حکومت خونخوار خلیفه ی ترک عثمانی را بالا می برند که همه می دانیم برای سده ها، هم زمان با ایران و اروپا در جنگ بود و جنگ های صلیبی را راه انداخت و ملیون ها تن انسان را کشتار کرد تا اورشلیم و یهودیه را اشغال کند.

امروز اگر جنگی صلیبی رخ نمی دهد، بدین خاطر است که ترکیه ی عثمانی از جهان مسیحی اروپا شکست تاریخی خورده است و کمرش دیگر راست نخواهد شد و اگر در اسراییل صلح وجود دارد، نه به خاطر الله پرستی و روش الله پسندانه ی "صلاح الدین ایوبی"هاست، بلکه بدین علت است که در اسراییل حکومتی سکولار و امروزی وجود دارد که به حقوق بشر و دمکراسی پایبند است. اعراب هیچ یک از ارکان جهان آزاد را هرگز نپذیرفته اند و به خاطر اندیشه ی واپسگرایانه و ارتجاعی، خواستار برپایی حکومت ناب اسلامی ۱۴۰۰ محمد خونخوار هستند و نمونه ی بارزش را در ایجاد و پشتیبانی از داعش از سوی همین اعراب و ترک های الله پرست، دیدیم؛ آن هم دوباره و پس از ۱۴۰۰ سال !!




اسلام دوست ایران نبوده و نیست و الله پرستان عرب و ترک، هرگز به ایرانیان به چشم هم آیین و دوست نگاه نکرده و نخواهند کرد. از این خواب غفلت برخیز هم میهن...


نظرات

پست‌های پرطرفدار