رواج برده داری در فرهنگ اسلام و غربی

گروه ها و انجمن های مخفی که سده هاست برای تمایمت خواهی قدرت و ثروت در جهان، دست به رشته عملیات های گسترده و جهان شمول سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، نظامی هم از لحاظ ایجاد جنگ ها و هم به وجود آوردن انقلاب ها و موارد بسیار فراوان دیگری زده اند، اکنون پس از به دست گرفتن سررشته ی همه ی این امورات، وارد فاز آشکار به بردگی گرفتن انسان امروزی از راه هایی با عنوان "آزادی"، "دمکراسی" و "حقوق بشر" شده اند.


عادی سازی تجاوزهای جنسی و آمیزش های جنسی صرف به منظور سرفن اطفای شهوت و نه عشق ورزی، گسترش مسائل جنسی با تحریک همگانی حس جنسی از راه تصاویر جنسی و تولید و گسترش فیلم های پورن، تبلیغات مسموم همه ی کالاها با استفاده ی ابزاری از جذابیت جنسی زنانه و نیز، تبلیغات برای عادی کردن هرزگی، لگدمالی و سپس حذف پاکدامنی و عفت و سرکوب انسانیت به واسطه ی به کثافت کشاندن هر چه بیشتر زنان، عمده ی کارهایی است که هم اکنون از سوی همه ی رسانه ها بدون استثنا انجام می شود.

کار بدانجا کشیده است که هتا زنان را پشت ویترین برای فروش می گزارند.

در هلند، می توانید به خیابان "چراغ سرخ" بروید و دختران برهنه را ببینید که در پشت ویترین خود را برای فروش جنسی عرضه می کنند. دولت دمکرات و سکولار هلند و نیز جامعه ی حقوق بشر و مجلس اروپا و هتا خود مردم فرهیخته، تحصیل کرده و متمدن هلند نیز، با روسپی گری قانونی و خرید و فروش رابطه ی جنسی بدون عاطفه ی انسانی (عشق) و به بردگی کشیدن جنسی زنان، مشکلی ندارند و دولت دمکراتیک این کشور، درآمد بسیار هنگفتی را از این راه به عنوان مالیات به دست می آورد.


خرید زن به عنوان کالا، هم اکنون به صورت قاچاق، در ابعادی ملیونی در جهان رخ می دهد و رسانه ها که تقریبن همگی وابسته به دولت ها و ابرسرمایه داران جهانی هستند، چشمان خود را کاملن بر روی این واقعیت ضد انسانی و ویرانگر، بسته اند. از دیگر سو، فه فحشا کشیدن زنان نه تنها کسب و کار بسیار پر رونق و درآمدزادیی است، بلکه از قبل آن، با به هرزگی کشاندن زن، همه ی جمعیت انسانی به فساد اخلاقی و سپس در پی آن، بی تفاوتی اجتماعی و ستم پذیری سوق پیدا می کند.

تصورش را بکنید... هم اکنون با کشورها و مردمی روبرو هستیم که اگر زنی را در برابرشان به غلاده بکشانند و چشمان او را ببندند و لخت او را به تمایش بگزارند و به مانند یک سگ با او رفتار کنند، مردم نه تنها ناراحت نمی شوند، که برایشان مایه ی افتخار نیز هست که از آن رویداد تصویر بگیرند و لبخند بزنند:


در این میان، تفاوتی هم میان حکومت های سکولار یا تمامیت خواه، اسلامی یا غیر اسلامی، جمهوری یا پادشاهی، سنتی یا امروزی، اروپایی یا آسیایی و... وجود ندارد. یک یورش سازمان یافته ی جهانی علیه انسانیت وجود دارد که خوب این را می داند که برای فروپاشی انسانیت، باید نهاد خانواده و شخصیت زن را هدف بگیرد. از اینرو، در اسراییل زنان آشکارا به "نرخ روز" به فروش می رسند و می توانید برای خرید آنها، از پشت ویترین مغازه آنها را انتخاب کنید !!

در جمهوری اسلامی که با لاف گزاف حقوق انسان ها و مستضعفان، سرمایه های ایران به چپاول رفت و صدها هزار ایرانی شکنجه و کشتار و ملیون ها خانواده ی هم میهن داغدار و آواره شدند، هیچ خبری از انسانیت و شرف انسانی نیست و سرکردگان رژیم، دقیقن جا پای غرب و آمریکا می گزارند. آمریکایی ها سلبریتی دارند، جمهوری اسلامی هم سلبریتی راه می اندازد و نه کمتر و نه بیشتر، دقیقن همان روش ها و اداها و کارهایی را انجام می دهد که بازیگران هالیوود در مراسم های خود انجام می دهند.

تفاخر با رخت و پوشش، کم ترین کاری است که در این محافل انجام می گیرد، در حالی که این برنامه ای است برای ایجاد غفلت نسبت به اینکه در جامعه چه میزان انبوهی از فقر و فحشا و گرفتاری ها نکبت بار دیگر وجود دارد !!



در پس این یورش، اگر برای جهان عادی شده است که از زن هم به عنوان تبلیغ کننده ی کالا و هم خود کالا بهره کشی کنند، برای جمهوری اسلامی نیز، این امر عادی خواهد شد و این رژیم، این رویه ی ضد انسانی را در میان مردم ما که پاکدامنی و عفت برایشان حکم "امنیت ملی" را دارد، عادی سازی خواهد کرد.

در ویدیوی زیر، تماشا خواهید کرد که زنان در اسراییل در پشت ویترین به فروش می رسند و جمهوری اسلامی نیز، از زنان به خاطر جاذبه ی جنسی ایی که دارند، در تبلیغ خودروها و جلب مشتریان مرد، بهره کشی می کند و همانگونه که خواهید دید، حجاب کزایی عربی اسلامی، هرگز نمی تواند جلوی ناپاکی و هرزگی جنسی را بگیرد و تفاوتی بنیادین میان حجاب تحمیلی عقیدتی و پاکدامنی انسانی وجود دارد:


همه ی اینها در حالیست که در سرتاسر جهان، از کهن روزگاران و در سرزمین ما ایران، نخستین فردیدها فراگیر و همه شمول لغو برده داری و خرید و فروش انسان به وجود آمده است و بر سر آزادی انسان و جلوگیری از هر گونه بهره کشی از انسان، جنگ های خونینی به وقوع پیوسته اند و آبراهام لینکلن یکی از شاخص ترین بزرگ مردان تاریخ است که برای این مهم، چندین دهه را به جنگ پرداخت !!

از دیگر سو، رضا شاه بزرگ با صدور فرمانی، بر خرید و فروش و هر گونه بهره کشی از انسان ها خط بطلان کشید، رسمی که از دیرباز و به واسطه ی ممنوع نشدن برده داری در اسلام اهریمنی، همچنان در همه ی کشورهای الله زده از جمله ایران و تا پایان شاهنشاهی ایران فروشان بی شرف خاندان منحوس قجر، رواج داشت.

دستور وزارت داخله ی رضا شاه بزرگ، مبنی بر رویارویی با هرگونه برده داری. این بدان معنی است که تا پایان روزگار ننگین خاندان ترک قجر بر ایران، برده داری اسلامی همچنان در ایران رواج داشته است !!

این آخوند الله پرست، علت و فلسفه و چرایی و بی اشکال بودن برده داری در اسلام کزا را بیان می کند:


همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار