عمام رضا به آب انگور، چیپس و ماست علاقه داشته

همین عبارت کافی بود تا الله پرستان ماتحت سوزی کنند. امیرحسین میراسماعیلی خبرنگار روزنامه ی "جهان صنعت" بود که با شاجاعت تمام، در دل جمهوری اسلامی یک واقعیت ضد دینی و ضد ائمه ای را توییت کرد:

"عمام رضا به آب انگور، چیپس و ماست علاقه داشته".


مزدوران حزب الله که این آزادی بیان را توهین به مزخرفات مقدس دینی خود می دانند، از وی به دادگاه کزایی عدل اسلامی شکایت کرده اند که چرا باید آزادی بیان به گونه ای باشد که فرد بتواند گستاخانه با قدیسان و عمامان و دیوسان الله (پیامبران و عن بیا) در این شوخی کرده یا متلک بپراند یا آنها را به ریشخند بگیرد !! و پاسخ این دله های الله پرست اینست که: "خوب آزادی بیانی که گزنده و مخالف نباشد، به درد لای جرز دیوار می خورد".

اما سوزش تروریست های داعشی وطنی تنها بر سر عرق خوری مجازی هزرط رضا گدا نبوده است، بلکه آنها از این نیز برآشفته اند که این خبرنگار همچنین نوشته است:

"دوستانی که ادعا می کنند مسلمانند، چرا تهدید به اسید پاشی و قتل می کنند ؟
 بر فرض گناهکار بودن من، دین ما گفته اینطور برخورد کنید ؟"

و البته حزب الله، پاسخ این برادر دینیشان را دادند که دقیقن برخورد اسلامی باید چگونه باشد.


و اینجا بود که به راحتی توانستند او را چون هلو به گلو فروبرند و با زدن انگ های سیاسی و مذهبی (دیکتاتوری و فاشیستی)، او را یکی از آموزش دیدگان موساد و آمریکا معرفی کنند، وگرنه هیچ آدم سالمی که به داعشی وطنی حق ندارد انگ بزند و ادعا کند که اسید پاشی ها کار حزب الله یا انصار الله یا هر عن و گه دیگر الله بوده است، بلکه اینها به خاطر بی احتیاطی های خود زنان بوده که صورتشان را به جای آب، با اسید شسته اند !!


و سرانجام اینکه:

دادستانی رژیم در تهران، اتهام این روزنامه‌ نگار را "توهین به یکی از ائمه ی اطهار" در توییتر اعلام کرده است. مزدوران  حزب‌ الله در شبکه‌ های اجتماعی، مدت‌ هاست به هم‌ دست ثابت قوه ی قضاییه برای پرونده‌ سازی و سرکوب فعالان رسانه‌ ای و مدنی در فضای مجازی پارسی زبان تبدیل شده‌ اند.

تف بر محمد و آل محمد

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار