گشایش موزه ی شهدا در آلمان الله زده: فرتور دو تروریست در موزه سبب جنحال شد !!

تصویر زیر از نگارخانه ی "موزه ی شهدا" در آلمان گرفته شده است که در آن چهره هایی که به عنوان شهید پنداشته می شوند را به نمایش همگانی می گزارند. در کنار کسانی چون سقراط و مارتین لوتر کینگ، فرتور دو تروریست های الله پرست نیز درج شده است که همه ی جهان آزاد را شوکه کرده است. این دو نفر ناکسانی جز "محمد عطا" و آدمکش جهادی پاریس "اسماعیل عمر مستفایی" نیستند !!


هتا پایه ای ترین اصول اخلاقی هم در این مورد رعایت نشده است. این دو تروریست الله پرست در حالی به عنوان "قهرمان و شهید" در موزه ی آلمانی فرتورشان روی دیوار جای گرفته است که هم اکنون ملیون ها الله پرست با جهان بینی سوره ی محمد آیه ی شماره ی ۴، در آن کشور زندگی می کنند و افزون بر اتحاد بر سر الله پرستی و شریعت مداری فقه نجس اسلام، با یکدیگر درگیری قومی و خونی نیز دارند؛ ترک ها علیه کردها، کردها علیه ترک ها و عرب ها علیه هر دو !!

اسماعیل عمر مستفایی ناکسی است که رویداد تروریستی پاریس را در چند سال پیش رقم زد و ۹۰ انسان را کشتار کرد.

"مجموعه ی هنری دانمارکی" (Danish Art Collective) که این اقدام را سر و سامان داده است، فرتور ۲۰ تن از کسانی را در معرض نمایش گزاشته است که در درازنای تاریخ برای "اعتقاداتشان" کشته شده اند.

دیگر تروریستی که از سوی این موزه ی آلمانی به عنوان "شهید" معرفی شده است، تروریست الله پرست اهل عرعربستان به نام "محمد عطا" است که در رویداد تروریستی یازده سپتامبر شرکت داشت و خود را به همراه ۷۲ تن از یارانش! به برج های دوقلوی مرکز تجارت جهانی در نیویورک کوبید و با این کار توانست سر از بهشت درآورد.

در پی این اقدام فاشیستی و تروریستی از گردانندگان الله زده ی این موزه در آلمان، رایزنی فرانسه ابراز "بهت و حیرت" کرد و گفت شاهد تصمیمی است که متجاوزان و تروریست ها را شهید اعلام می کند و این "به شدت شوکه کننده" است. وی ادامه داد: "ما قوین التقاط میان شهادت و تروریسم را محکوم می کنیم".

با این همه، مجموعه دار هنری موزه از این نمایش دفاع کرد که این کار هر گونه خشونت و تروریسم را محکوم می کند و این کار سرفن برای دادن چشم اندازی گسترده از کاربرد شهادت انجام شده است !!

این موزه پیشتر نیز در سال ۲۰۱۶ در کپنهاگ شوند جنجال آفرینی بسیاری شده بود و انتقادهایی را مبنی بر تلاش هنرمندان موزه برای تشویق تروریسم دربرداشت و شکایت هایی از دست اندرکاران آن به پلیس نیز ارائه شده بود.


همچنین تصویر عمام دوم شیعیان به نام "حسین ابن ابی طالب" نیز به عنوان شهید به نمایش گزارده شده که بر اساس افسانه ی معروف ۱۳۰۰ ساله، با دست خالی و به همراه خانواده و ۷۲ یار مشهورش در صحرایی به نام کرب و بلا با دشمنان اسلام جنگیده و از اینرو از دید شیعیان شهید حساب می شود. در حالی که وی به جهت خروج از بیعت با خلیفه ی مسلمین و سربرداشتن به شورش و اقدام نظامی علیه حکومت اموی وقت، خود و خانواده و دوستانش را به باد فنا داد و هتا پیش از او برادرش "حسن ابن علی" با خفت هر چه تمام تر سر به راه قدرت حکومت گزاشته بود و با خلیفه ی اموی صلح کرده و در برابر این بیعت، ۱۰۰ هزار درهم و عمارت ری و استخر ایران و یک سال دریافتی مالیات این دو شهر ایران را از خلیفه ی اشغالگران عرب، گرفت.

عمام حسین کزا که اکنون شهید محسوب می شود، پس باید در بهشت برین در حال نشستن بر تخت زرین باشد و هوریان و غلمانان به دورش بگردند و در زیرش بخوابند و از نعمات بهشتی از جمله جوی شراب و شیر و عسل بهره مند باشد و از برای اینکه وی دارد عشق و صفا می کند، شاید شیعیان بخواهند برای یک بار هم که شده شعور به خرج دهند و به جای گریه و مویه و گل بر سر زدن و قمه بازی و خون ریزی و هزار و یک کثافت کاری مرسوم دیگر، به خاطر شادی هزرط، شاد باشند و پایکوبی کنند. صدق الله الکزا !!

این جستار ترجمه ای بود از تارنمای "رصد جهاد".

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار