پروژه ی معراج رژیم، پروژه ی تداوم خیانت هاست


کرمانشاه و صدها شهر و روستای کوچک و بزرگ دیگر را زمین لرزه با خاک یکسان کرد. غضب خدا بود !! آخوندها گفتند از بس آدم های بدی بودید، الله برایتان عذاب فرستاده. مردم نمی فهمیدند یعنی چه، تا اینکه الله که از این بابت دری را ز حکمت بسته و دیوارها را روی سر مردم خراب کرده بود، ز رحمت بی منتهای خویش و باز هم این بار از آستین دستگاه دین فروشی آخوندی، رحمت خود را به مردم مومن و انقلابی عرضه کرد:

"مشارکت در ساخت خشت طلا برای گور استخوان های پوسیده ی عمام اوسین (اوغ) !!" 

شاید خیلی ها حرصشان بگیرد امروز که مردم ایران در زیر فشارهای بی سابقه ی اقتصادی و تحمیلی و البته ساختگی و عمدی رژیم هستند، چگونه رژیم همچنان می تواند بر تن زخمی مردم این چنین تازیانه های اعتقاد و ایمان را وارد سازد. شاید این دسته از افرادی که از این رویکرد رژیم حرصضان می گیرد، به یک نکته اسلن دقت نمی کنند و آن اینکه:

"دقیقن به هنگام بلا و مصیبت است که مردم ساده دل و ترسیده و مغزشویی شده، به دامان دین و موهومات پناه می برند".

یعنی دقیقن مردم به همان کسانی پناه می برند که تا دیروز به آنها ستم می کرده اند !! این روان شناسی انسان کودک است. کودکی که مادر خود را از خود خشمگین می بیند و از برای این، احساس امنیت نمی کند و به آغوش همان مادر پناهنده می شود تا ترحم و یا مهربانی مادر را از نو به خود جلب کند. هازمان دین زده، مردم الله زده و دین پناه، هازمان و افرادی کودک هستند که هنوز به بلوغ و شعور لازم نرسیده اند. این چنین موجوداتی، اگر خوبی آنها را هم بخواهی اما رنگ و لعاب دینی نداشته باشد، آن را پس می زنند و یا هتا ممکنست نانت را بخورند و توی صورتت تف کنند. این مردم هزاران سال است اینگونه کرده اند و باز هم خواهند کرد.

اگر می خواهیم خانه هایی امن داشته باشیم که با چندرغاز ریشتر بر سرمان آوار نگردد، راهش رویکرد مهندسی و نظارت نیست، باور کنید یا نه، راه آن ریشه کن کردن دین و خرافه و موهوم پرستی است، چرا که با این کار، چشم واقعیت بین انسان باز می شود. چشم ها را باز کنید، چراغی بیفروزید، تا بدینسان با تاریکی پیکار کرده باشید. دین را از بن و ریشه هدف انتقادهای سخت و خشن و بی رحمانه قرار دهید و پلشتی و دروغ دکان دارانش را رسوای خاص و عام کنید. بگزارید واپسین نسلی باشیم که بگوید:

"از ما که گزشت !!"





روز ملی آخوندکشان را به خاطر بسپار...

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار