در بریتانیا، بیش از ۳۰.۰۰۰ زن به دست خانواده ی مسلمان خود و بر اساس شریعت اسلام، به قتل رسیده اند !!

قتل های ناموسی در جهان اسلام امر متدوالی هستند، اما در غرب نیز این موارد روی می دهند. بیشتر مردم اروپا در حالی از پیامدهای مهاجرت های بزرگ غیرقانونی به کشورهایشان ناآگاهند که این روند منجر به دگرش چهره ی اروپا شده است. بریتانیایی ها در کشور خود در حال تبدیل شدن به یک "کمینه ی اجتماعی" هستند.


در عین حال، بر اساس فقه اسلامی (شریعت محمدی)، هموندان خانواده می توانند زنان آن خانواده را به جرم "آوردن بی شرمی و بی حیایی به خانواده" بکشند. زمانی که یک زن در دادگاه های اسلامی همچون دادگاه های کزایی جمهوری اسلامی یا فاضلاب عربی سعودی به منظور دادن شهادت حاضر می شود، ارزش شهادت او نیمی از ارزش شهادت نر الله پرست است و مجبور است از ۴ نر الله پرست را به عنوان تایید کننده ی شهادتش به دادگاه بیاورد !!

بر اساس شریعت اسلام، دختران می توانند در ۹ سالگی با گرفتن پول از سوی مرد خواستار دختر، وی را به بهانه ی ازدواج، در سن کودکی و به معنای واقعی کلمه در برابر دریافت مهریه، فروخته شوند.

در این حال، جریان های چپ اروپایی و لیبرال ها، به هر آن کس که به کثافت کاری های قرآنی الله پرستان پرتو نوری می افکند و آنها را نشان داده، نقد کرده یا برجسته می کند، انگ "نژاد پرست" زده و اقدام آنان را در راستای ترویج "اسلام هراسی" ارزیابی می کنند که این مغلطه ی کرداری، منجر به مغزشویی نسل هایی از جوانان اروپایی نسبت بدین موضوع می شود که اسلام شاید به راستی دین صلح و برابری و محبت باشد !!

در راستای این هدف گیری خصمانه ی آزادی بیان در غرب، مجلس کشور "مومن ملکه ای" کانادا هتا لایحه ای موسوم به "لایحه ی ام - ۱۰۳" که به اصطلاح "اسلام هراسی" را به عنوان "ایجاد آمادگی برای توهین به مقدسات" معرفی می کند، تصویب کرده است.

نخست وزیر کانادا ملقب به ترودوی خائن
بر اساس قانون شریعت اسلامی، هر آن کس که اسلام یا پیامبرش محمد را نقد کند، باید کشته شود.




همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار