هشدار پیرامون قانون اجازه ی ازدواج کودکان به الله پرستان در اروپا

آخوند اسلامگرا از دولت دانمارک خواستار ازدواج قانونی کودکان شد !!

به تازگی یکی از آخوندهای الله پرست سنی در دانمارک به نام اسامة السعدی، از دولت کانادا خواستار آن شده است که این کشور اجازه دهد تا کودکان الله پرستان به علت "تفاوت فرهنگی" بتوانند ازدواج کنند. در پی تلاش سازمان یافته ی یورش الله پرستان محمدی به اروپا در قالب پناهجو و به بهانه ی نیاز به حمایت، اکنون موج گسترده ای از تقاضاهای ضد انسانی اسلامگرایان از دولت های کشورهای پناهنده پذیر، آغاز شده است که از آن میان، دهشتناک ترین آنها ازدواج کودکان می باشد.


فرهنگ ازدواج کودکان، یک سنت محمدی است و پیامبر کزایی این دین ویرانگر، خود از جمله بچه بازان و زن باران عرب صحرا بوده است که ضمن داشتن ۴۶ زن عقدی در درازنای عمر خویش، با دختر ۶ ساله ی ابوبکر خلیفه و جانشین پس از خود، نامزدی و در سن ۹ سالگی با او همبستر می شود، در حالی که خود بیش از ۵۰ سال داشته است.

دولت دانمارک هم اکنون محدودیت قانونی برای ازدواج کودکان اعمال کرده است. وزیر مهاجرت دانمارک به نام سویبه (Støjberg)، متعهد شده است که از این کودکان پشتیبانی کند و این همسران را چنانچه که زیر ۱۸ سال باشند، از یکدیگر جدا سازد.

سویبه به خدمات مهاجرتی دانمارک گفته است تا جلوی کودکانی که هم اکنون در سامانه ی پناهجویی دانمارک هستند و با همسران یا شریکان جنسی بالای ۱۸ سال خود زندگی می کنند را بگیرد. وی می گوید این مورد کاملن ناپذیرفتنی است.

تنها در یک مورد، به یک شوهر بالای ۱۸ سال اجازه داده شده بود تا همسر باردار زیر ۱۸ سال خود که در سرپرستی دولت بود را ببیند.

این آخوند البته می گوید که دانمارکی ها باید این اقدام را به عنوان بخشی از فرهنگشان بپذیرند. به سخن دیگر، این دانمارک است که باید با فرهنگ اسلامی هماهنگ و یکی شود !! آخوند پیش نماز مسجد آرهوس (Aarhus) در دانمارک، این سخن را با توجه به بحران کودک عروسان رانده است.

دولت دانمارک تصمیم گرفته تا مهاجرین مردی که با کودکان ازدواج کرده و آنان را باردار کرده اند را از کشور اخراج کند، اما به دختران جوان پناهندگی دهد و واکنش این آخوند اسلامی آن بوده است که دولت کانادا باید آرام بگیرد. این آخوند این سخنان را به روزنامه ی "مترو اکسپرس" عنوان کرده است. او به بهانه ی اینکه دانمارک باید به فرهنگ اسلامی تمکین کند، خواستار یکی شدن دانمارکی ها با فرهنگ اسلامی و یک دست شدن آنان با فرهنگ الله پرستان شده است. وی معتقد است که نباید زندگی خانوادگی را هتا اگر سن مرد دو برابر سن دختر بچه باشد، نابود کرد !!


این بحران تنها در دانمارک وجود ندارد، بلکه در دیگر کشورهای اروپای شمالی نیز، بحران بچه بازی و ازدواج با کودکان وجود دارد. نروژ شاهد صدها نمونه از کسانی است که پس از ورود به کشور به عنوان پناهجو در ۲۰۱۵، مشخص شده است که کودکانی ازدواج کرده اند. بیشتر این کودکان ازدواج کرده از کشورهای سوریه، عراق و افغانستان می آیند.

مهاجرانی که از برای پناه داده شدن به کشورهای غربی آمده اند، باید یاد بگیرند تا در محدوده و مختصات آن تمدن زندگی کنند. وقتی در دانمارک هستید، مانند دانمارکی ها باشید.

این جستار ترجمه ای بود از تارنمای "حقیقت و اقدام"

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار