یک روز کاملن عادی در مدرسه های کشورک دوست و برادر، جمهوری جعلی آذربایجان

استان های گیلان، همدان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل و قزوین، در نقشه ی کلاسی به خاک کشور جعلی جمهوری آذربایجان افزوده شده اند.

نقشه ی آویخته شده در کلاس های درس جمهوری جعلی آذربایجان که شامل نیمی از جغرافیای سیاسی ایران است را در تصویر می بینید:


باکو نه تنها به تاریخ و شخصیت ملی ایرانیان ارج نمی گزارد، بلکه قصد اشغال نیمی از کشورمان را هم دارد !! بر اساس اصل ۱۵۲ قانون اساسی همین رژیم، یکی از وظایف وزارت امورخارجه ی کزا، به اصطلاح دفاع از تمامیت ارضی کشور و نفی سلطه پذیری است.

آیا به راستی وزارت امور خارجه ی رژیم، تاکنون هیچ اقدامی در خصوص تربیت نسل ضد ایرانی تاز سوی رژیم تجزیه طلب باکو انجام داده است ؟ هتا دریغ از یک اعتراض ساده و خشک و خالی !!

بدتر از همه، شکل گیری رویکرد تازه ای در وزارت خارجه ی رژیم در سال های گزشته است که مبتنی بر لاپوشانی و سرپوش گزاشتن بر اقدامات تجزیه طلبانه و اشغالگرانه ی رژیم باکو است. بر اساس این رویکرد، مزدوران رژیم در وزارت خارجه می گویند که تقویت حس اشغالگری در آن کشور نسبت به ایران، نه از سوی نهادهای رسمی بلکه از سوی اپوزوسیون حزب حاکم انجام می گیرد !! یعنی این اپوزوسیون آن رژیم بوده است که در کلاس های درس دارد تدریس می کند !!

باید پرسید مگر رژیم باکو یک حکومت دمکراتیک است که اسولن اپوزوسیون هم داشته باشد ؟! فرزند حیدر علی اُف به مانند خامنه ای که برای بیش از ۲۰ سال است بر اریکه ی قدرت مطلقه تکیه زده، به صورت غیر دمکراتیک و غیر قانونی جانشین پدرش شد و هم اکنون همسر علی اُف است که قرار است جانشین شوهر شود !! این مشخصن یک رژیم دیکتاتوری است.

در ضمن مگر مدارس و کتاب های درسی در جمهوری جعلی باکو، از سوی اپوزوسیون تنظیم و اداره می شوند ؟! چرا در کلاس های درس این کشور، نقشه ای آویخته شده است که روی آن نوشته شده است "آذربایجان" و شامل گیلان، کرمانشاه، سنندج، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، همدان، زنجان و هتا قزوین می شود ؟

وزیر امور خارجه ی رژیم، آن دلقک همیشه خندان و ظریف مریف، در اواخر همین هفته به کشورک دوست و برادرش سفر خواهد کرد. باید دید آیا این بار هم آن دیپلماسی کزایی چانه زنانه و فعالش را در راستای نفی سلطه پذیری و تثبت تمامیت ارضی ایران به کار می گیرد تا دست کم قدری در ظاهر به ایران و ایرانیان ارج گزاشته باشد !!

فراموش نکنیم که صدام حسین نیز با کتاب های درسی و چاپ نقشه آغاز کرد و پس از ۲۰ سال در فرصتی مناسب، به ایران یورشی نظامی آورد که البته داستان تلخش را می دانیم. ما از دشمنان انتظاری نداریم، اما از مردم میهن پرست می پرسیم:
"چرا در برابر سیاست های ضد ایرانی رژیم های دیکتاتور همسایه و بی تفاوتی و تحمل خفت خود رژیم سراپا مقصر ولایت فقیه، ساکت و منفعل هستید ؟"

اینجا استانداری رژیم در اردبیل است !!
همه ی ما در سنین نوجوانی، تاریخ مشروطه را با شعری زیبا در وصف حفاظت از میهن فراگرفته بودیم که باید یک بار دیگر آن را بر سر سرکردگان این رژیم اسلامی فریاد بزنیم، شاید به یاد بیاورند که در جهان امروز، گاهی اعلام غیرسمی "جنگ" هم انجام می شود و آن از راه پیام هایی است که به وسیله ی نقشه ها فرستاده می شوند.

عنکبوت ار لانه دارد آدمی دارد وتن 
عنکبوت آسا تو هم دور وتن تاری بتن

بهر حفظ لانه‌ ی خود می‌ تند تار عنکبوت 
زعنکبوتی کم نه‌ ای، ای غافل از حفظ وتن

عقل کل مهر وتن را معنی ایمان شمرد 
معنی ایمان بود مهر وتن بی‌ ریب و ظن


یک بار و برای همیشه، مزدوران وزارت خارجه ی رژیم باید بگویند که آیا اینان بر اساس قانون اساسی خودنوشته ی شان مسئول حفظ تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشور هستید یا نه ؟ و اگر هیچ اقدام "معناداری" نمی کنید و اگر می کنید و پاسخ نمی گیرید، پس چرا سطح روابط با این کشور جعلی سلطه جو و اشغالگر را چنین بالا برده اید که ماهی دو بار با علی اُف دیدار دارید ؟!

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار