آنچه سردار جنایت نگفت: "داعش ۲ به زودی به راه خواهد افتاد !!"

چندی پیش قاسم سلیمانی که از پایان داعش سخن گفت، بیشترین شباهت را با جورج بوش داشت زمانی که در ماه می ٢٠٠٣ سوار بر یک ناو هواپیمابر و تنها مدتی کوتاه پس از آغاز یورش به عراق، پایان جنگ را فاتحانه اعلام کرد. او نمی‌ دانست این تازه سرآغاز جهنمی است که آمریکا در آن گرفتار شده است.


قاسم سلیمانی هم که امروز فاتحانه پایان جنگ داعش را به خامنه‌ ای اعلام کرده و تبریک گفته، نمی‌ داند چه کینه‌ ای در جهان سنی برای ایران خریده است، آن هم با چه هزینه‌ ای. او امروز هیچ کدام از این واقعیت های زیر را نگفت:

یک: او به دروغ گفت که داعش فتنه‌ ای بود که شش سال پیش شکل گرفته بود، اما نگفت که سال ها پیش از شکل گیری داعش، جمهوری اسلامی در سوریه داشت جنایت می‌ کرد. سردار نگفت که چند ماه پس از بهار عربی چرا نام قاسم سلیمانی به عنوان عامل کشتار غیر نظامیان در سوریه وارد لیست سیاه شد.

دو: سردار از نقش خامنه‌ ای و رییس جمهور و رییس مجلس رژیم و ... گفت، اما نگفت که چگونه، پای روسیه و آمریکا به سوریه باز شد. هم اکنون از یکسو این پوتین است که به جای خامنه‌ ای، نقشه ی آینده ی سوریه را ترسیم می‌ کند و چندین بار تا کنون ایران را با برنامه‌ های خود شوکه کرده است و از دیگر سو، این آمریکاست که بدون اینکه متهم به اشغالگری و تهاجم نظامی شود و بدون اینکه متحمل هیچ هزینه ی انسانی شده باشد، در بخش چشم گیری از خاک دشمن خودش یعنی سوریه، نفوذ و حضور سیاسی و پایگاه نظامی دارد. به لطف هوش سرشار سردار !!

سه: او از خسارت های ملیاری سوریه و عراق گفت، اما نگفت که در شش سال گزذشته و در سخت ترین دوران تحریم و مشکلات اقتصادی، او ۶۰ ملیارد دلار از پول ایرانیان را در سوریه هزینه کرده است. یعنی ٢۴٠ هزار ملیارد تومان، یعنی عدد ٢۴ با ١٣ صفر جلویش !!

چار: قاسم سلیمانی نگفت که به غیر از روسیه و آمریکا، اکنون هتا نیروهای نظامی قدرت های استعماری کهن نیز،  به لطف تدابیر وسیاست های او، پس از دهه‌ ها به منطقه بازگشته‌ اند !! اکنون فرانسه پس از دو سده در امارات متحده عربی پایگاه نظامی تاسیس کرده و انگل ستان هم پس از نیم سده دوباره یکی از بزرگ ترین ناوهای خود را به منطقه اعزام و در بحرین مستقر کرده است و تنها در یک رقم، خرید اسلحه به عربستان را پانصد درصد افزایش داده است !!

پنج: قاسم سلیمانی نگفت که باز متاثر از سیاست های هلال شیعی او هم اکنون بیست و پنج کشور در اتحادیه عرب علیه ایران متحد شده‌ اند و از لابی کردن برای تشدید تحریم های آمریکا تا ایجاد کردن موانع تجاری در دبی و هتا اتحاد با اسراییل علیه ایران پیش رفته‌ اند. زمانی که جمهوری اسلامی توانسته بود به بهانه ی پشتیبانی از فلستین کزا بخشی از جهان عرب را با خود همراه کند، اما هم اکنون از همراه کردن سازمان تروریستی حماس هم درمانده است. ماکرون رییس جمهور فرانسه هم در تلاش برای تحقیر بیشتر و تحریم بیشتر ایران، به ترامپ و نتانیاهو و ملک سلمان و... پیوسته است.

شش: سردار عارف کزایی نگفت که داعش در اساس با سرکوب سنی‌ ها در عراق و سوریه خلق شد و در آینده‌ ای نزدیک باید منتظر "داعش دو" باشیم. همان گونه که جورج بوش هم در عراق با "القاعده ی دو" روبرو شد !!

هفت: سردار صلاح رالدین ایوبی زمان، به درستی از جنایت های الله پرستان داعش گفت، اما نگفت که هنوز رکورد جنایت های سال های گزشته در اختیار بشار اسد است. بیش از ١٨ هزار نفر در این سال ها در زندان های حکومت بعثی سوریه کشته شدند و سربازان اسد در میدان جنگ کمتر از داعش وحشی گری نکردند. او از ویرانی مسجدهای شیعیان به دست داعش گفت، اما نگفت که نوری مالکی هم در عراق مسجد سنی ها را ویران می‌ کرد و لازم به گفتن هم نیست که تنها نماز خانه ی سنی ها در تهران هم به دست مزدوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویران شد.

او گفت که پیشانی شکر را به زمین می‌ ساید، اما می‌ بایست پیشانی شرم را خشک می‌ کرد. مردم ایران در حد تحویل دادن چند پتو و کنسرو هم به رژیم متبوع سردار اعتماد ندارند. داعش از خشم و عصبانیت و عدم اعتماد به وجود آمد.

داعش را با نسخه ی شیعی آن نمی‌ توان نابود کرد. مهور سنی با هلال داعش تضعیف نمی‌ شود. هلال شیعی هم برای ولایت ننگین فقیه، به همان اندازه ی بلوک شرق برای شوروی سود خواهد داشت.

داعش را تنها با اسلحه، آزادی، عدالت، حقوق بشر و حاکمیت مردمی می‌ توان نابود کرد که هیچ کدام از این اسلحه‌ ها نه تنها در دست سردار نیست که خودش هم از آنها دهشت دارد.


دوران این قهرمان بازی های پوشالی به سر خواهد آمد. قهرمان واقعی اکنون یا در زندان است یا در تبعید یا کشته شده.

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار