تجزیه ی استان خوزستان و دریای مازندران بر روی نقشه ی پیراهن های هواداران تیم وزنه برادری در آمریکا + فرتور

نقشه ی ایران بدون خوزستان و دریای مازندران !! که از سوی "رایزن فرهنگی دفتر حفاظت از منافع رژیم" روی پیراهن "هواداران تیم وزنه برداری ایران در مسابقات آمریکا" نقش بست ودر اینستاگرام کمیته ی به اصطلاح ملی منتشر شد:


این اقدام از سوی نهاد رسمی و عامل وزارت خارجه ی رژیم به سرکردگی مستقیم آخوند روحانی و مم جواد ظریف صورت می گیرد. رژیم تلاش دارد با نشان ندادن استان خوزستان و دریای مازندران در نقشه ی روی پیراهن هواداران تیم ملی وزنه برادری که در آمریکا بازی می کنند، به تماشاگران و عربستان و روسیه و البته جهان، این پیام را بدهد که دست از حفظ تمامیت ارضی نسبت به دریای مازندران و استان خوزستان شسته است.

کمیته ی به اصطلاح ملی المپیک نیز، فرتور همین پیراهن را بر روی رسانه های اجتماعی خود گزاشته و زیر آن نوشته است:

"طرح تیشرت هواداران ایرانی برای تشویق پولادمردان در مسابقات وزنه برادری قهرمانی جهان در آمریکا".

این پیراهن که از سوی مزدوران رژیم و در اصل به منظور یک دست کردن پوشش هواداران رژیم طراحی شده است، بر روی خود نشان خرچنگ نشان و جعلی رژیم ولایت فقیه را حمل می کند و جمهوری اسلامی تلاش دارد تا با این کار، حضور هم میهنان مخالف رژیم و هوادار تیم ملی را تا آنجا که می تواند کمرنگ کرده یا هتا نادیده بگیرد؛ البته که سانسورچیان خبره ی سازمان اطلاعاتی صدا و سیما نیز، نان به نرخ روز خورده و آماده، هر آنچه را که اربابان اطلاعاتیشان دستور دهند سانسور و قیچی می کنند تا مبادا مردم ایران خورشید روی اپوزوسیون همیشه زنده و برانداز و عاشق ایران را ببینند. جمهوری مفلوک و درمانده ی اسلامی، هتا اگر زورش می رسید، جلوی فروش بلیت به مخالفان سیاسی خود در ورزشگاه های برون مرز را هم می گرفت.

این خیانت ملی از سوی یکی از رسمی ترین نهادهای سیاسی و فرهنگی رژیم در راستای "نفی حق حاکمیت ملت ایران بر تمامیت آبی و خاکی کشور"، یک خیانت آشکار دیگر از سرکردگان رژیم خمینی حرامزاده است.

مرگ بر جمهوری اسلامی
مرگ بر اصل ولایت فقیه

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار