آیت الله الکزا شاهرودی عراقی به انگل ستان پرکشید

 آیت الله الکزا سید محمود شاهرودی عراقی از دست نشانده های دیکتاتور ولایت فقیه در قوه ی قضاییه ی رژیم، به علت مرض خدادادی و پس از شفا نگرفتن از ۱۲۴ هزار پیغمبر و ۱۴ عمام و اله بیت عصمت و طهارت و همچنین ۱۳ هزار عمام زاده ی حرامزاده، سرانجام خشتک تقدیر به دهان گرفت و به خانه بازگشت !! او که امیدوار است در انگل ستان شفا بگیرد، به همراه خود مقادیر هنگفتی از پول مردم بدبخت ایران را نیز برده است تا از پس معالجات صدها هزار پوندی انگل ها برآید. خدایی که در این نزدیکی است هم او را بدرقه کرده و رحمت خود را هواله وی نموده است.

سرکردگان دروغ باف رژیم سردرگم شده اند و نمی دانند بگویند که این ابن زنا برای درمان به خارج رفته یا نه !! از اینرو، یکی منکر پرواز معظم له به اروپا شده (نامه نیوز) و دیگری از قول خبرگزاری حکومتی ایسنا (آفتابه نیوز)، عروج هزرط عن به خارجه را تایید کرده. به امید اینکه ایشان هرگز به ایران بازنگردند و با سرکشیدن ریق رحمت الهی، به جوار الله و همسایگی هوریان محشور الحشر گردند.

گفتنی است هزرط آیت الله الپشمک شاهرودی عراقی، بر خلاف بسیاری دیگر از سرکردگان رژیم همانند آخوند روباه بنفش، هرگز موفق به گرفتن مدرک دکترا چه جعلی و چه غیر جعلی از دست ملکه ی انگل ها نشده است و مردم مومن و انقلابی ایران بیم این را دارند که ایشان بدون مدرک دکترا به جوار حق پرپرواز کند. امیدواریم که در این سفر ایشان پیش از هر حرکت مرگ خیزانه ای، مدرک دکترای خود را به دست آورند تا از این سرشکته تر به نزد الله پرنکشند.

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار