تروریست های پیشمرگه به ملکوت اعلا پیوستند

به تازگی و باری دیگر، گروهک تروریستی "دمکرات کردستان" خشتگ های گشادش را تنگ کرد و برای یک قرتی بازی دیگر، سرش را مانند گاوهای تویله ی بارزانی به زمین انداخته و قصد خروج از آخور خود را کرد که در مسیر چرا، به موانع سرسختانه ی دفاعی ایران برخورد و سرش شکست.


سرکرده ی این گروهک کس خل تروریستی، به واسطه ی پول های غربی و عربی به تازگی دوران نوینی از هار شدگی را تجربه می کند و با نوشتن نام خود بر روی دلارهای کوردی موسوم به "دلار مستفا هجری"، اعتبار دلارهای "بارزانی" را به چالش کشیده است. در این تشعشع داغ اعتبارات ریدمان کردی بر فرهنگ اقتصادی آمریکا، چند غلاده پانکرد در مرزهای کشور در اشنویه به هلاکت رسیده و ریق رحمت الهی را سر کشیدند.

به کفته ی فعالان حقوق حیوانات، قتارهای فشنگ بر جای مانده از تروریست های تجزیه طلب موجب شده است که فضای سیاسی کوهستان های مرزی اندکی مه آلود شود و تخم های کشیده شده از تروریست های پیشمرگه، خوراک جانوران کوهستان گشته که این امر به موجب خود باعث ایجاد ترس در دل خشتک های گشادی شده است که پیشتر همین خفت و کون پارگی را در فرار از کرکوک نیز تجربه کرده بودند.

بی شک این خواست خدای موهومشان است که آنان پس از بیش از یک سده قتار فشنگ بندی بر کمرهای همت و ترقه بازی های مهجورانه برای آزادی به نرخ روز، پیوسته متحمل جنازه سازی و پشته لاشه سازی از غنی ترین شعورهای فرهنگ والای چند ملیون ساله ی پانکردی شوندو این اگر نبود دست خداوندی در به افتضاح کشیدن این مشنگ زادگان غارنشین، پس چه تواند بود ؟!

بدین وسیله، کشتار بیش از ۱۱ غلاده تروریست پیشمرگه که انگور نشده و از مرز نگزشته، مویز شده و به قهقهرای اسلام مارکسیستی خلقی مسلحانه گانکردی رفتند را شاد باش گفته، به امید هلاکت تک تک نحاست زادگان تجزیه طلب.

هیدت بررسی تفریق پشکل از سنده
مهندس علی گودرز منقار

نظرات

پست‌های پرطرفدار