هزرط فرانسیس فرموده اند "العفو لکم"

در پی تجاوزهای جنسی گسترده به دخترکان و پسرکان آمریکایی و استرالیایی از سوی مردان خدا و به نام نامی ایسای بی پدر (زمینی)، هزرط پوپ فرانسیس سرکرده ی فرقه ی ضاله ی مسیحیان کاتولیک جهان، کنندگان تجاوز جنسی به کودکان را در یک چرخش قهرمانانه بخشود و درهای بهشت را به روی ایشان گشود.

این متن ترجمه ی آزادی است از این جستار.


هزرط پوپ فرانسیس، در این چرخش قهرمانانه و خداپسندانه، ۴۴۴۴ آخوند کاتولیک مسیحی را تنها در استرالیا بخشوده است !!

اما این بخشش از کیسه ی خلیفه نه تنها بخششی ساده بوده است، که فقیه اعظم دستگاه دین فروشی مسیحی همچنین، جنایات جنسی کشیشان را هم به زیر فرش روبیده و این جنایات جنسی را هرگز به منظور اجرای قانون گزارش نکرده است. در حالی این افتضاح گناه پوشی سر خود غیر قانونی از سوی کلیسای کاتولیک رومی اجرا می شود که از میان سال های ۱۹۵۰ تا ۲۰۱۰، روی هم رفته ۷% کشیشان به عنوان مجرم شناخته شده اند !!

اکنون این فشار بر روی مومنان خدا افزون گشته که آنها چرا در درازنای این همه سالیان دراز، با لاپوشانی تجاوزات جنسی آخوندهایشان نسبت به فرزندان مردم معتمد به آنها، باعث شدند تا با این مخفیکاری عمدی، فساد نهادینه در کلیساها بقا یابد و گسترش پیدا کند. کلیسا نه تنها مجرمان جنسی را تحویل قانون نمی داده است، بلکه آنها را از محل کار خود جابجا کرده و به جای دیگری می فرستاده است.


بدینروی، شبکه ای بچه بازی در کلیسای کاتولیک تشکیل شده است که همگی به خوبی همدیگر را می شناسند و از پشتیبانی یکدیگر و بالاتر از همه، از پشتیبانی واتیکان نیز برخوردارند !!

گزارشی که نسبت به کلیسا انجام شده است، بیان می کند که حدود ۹۰% از کشیشان یعنی ۱۸۸۰ غلاده از آنان، نر بوده اند و قربانیان آنان به شکل میانگین، برای پسرها ۱۱ و برای دخترها ۱۰ سال بوده است. از ۳۰۰ پرونده ی بازبرد شده به پلیس در خلال این ۴ سال بررسی و پژوهش، تنها ۲۷% آنها کامیاب شده اند تا کاری از پیش ببرند و هنوز ۷۵% پرونده ها در دست بررسی و انتظار مانده است.

نظرات

پست‌های پرطرفدار