سرکرده ی حزب کارگر انگل ستان در مراسم ستایش از تروزیست های الله پرست فلستینی قاتل ورزشکاران اسراییلی شرکت کرد

در انگل ستان، اکنون مدت درازی است که گفته می شود "جِرِمی کوربین" سرکرده ی حزب کارگر بریتانیا، یک یهودستیز است که همیشه سیاست های ضد اسراییلی را دنبال می کند و در کردار پشتیبان تروریسم فلستینی و اسلامی می باشد. شخص کوربین این اتهام را بارها نادرست خوانده و ادعا کرده است که یهودستیز نیست و با اسراییل مخالفتی ندارد !!


اما اظهارات و سیاست های او، بیشتر خلاف این ادعا را ثابت کرده است. یک بانوی هموند مجلس بریتانیا که خود از تلاشگران حزب کارگر است، چند بار سرکرده ی حزب خود را به داشتن گرایش های یهودی ستیزانه متهم ساخته است.

اکنون برای اثبات این اتهام، مدارک بیشتری به دست آمده که شامل فرتورهایی است که نشان می دهد جرمی کوربین در مراسم ترحیم چند تروریست الله پرست فلستینی که ورزشکاران اسراییلی را در الَمپیاد مونیخ به قتل رسانده اند، شرکت کرده است.

سخن از چند تروریست الله پرست فلستینی است که حدود ۴۸ سال پیش، ورزشکاران اسراییلی را که برای شرکت در مسابقات المپیک به شهر مونیخ در آلمان رفته بودند، به گروگان گرفتند و آنها را کشتند. این تروریست ها، خود در یورش نیروهای انتظامی آلمانی به هلاکت رسیدند و لاشه های آنها در گورستانی در تونس دفن شد.



فرتورهایی که اکنون انتشار یافته، سرکرده ی کنونی حزب کارگر بریتانیا را نشان می دهد که در همان گورستان، در آئین یادبود و ستایش از این آدمکشان حضور داشته است. دستیاران جرمی کوربین ادعا می کنند که او به اشتباه در آن مراسم شرکت داشته و هدفش حضور در مراسم، ستایش از چند فلستینی الله پرست دیگر بوده، که در همان گورستان دفن شده اند !! اما آگاهان می گویند که کوربین دروغ می گوید، زیرا گور آن تروریست ها با جایگاه دفن جنایتکارانی که با زیر پا گزاشتن همه ی اصول انسانی، یک گروه از ورزشکاران اسراییلی را به وضع فجیعی کشتار کردند، چارده متر فاصله داشته است.

سرکرده ی حزب کارگر بریتانیا، در سال های گزشته بارها سخنانی علیه اسراییل گفته که در کردار دفاع از تروریسم اسلامی فلستینی و قتل شهروندان اسراییلی بوده است.

نظرات

پست‌های پرطرفدار