بازیکن کریکت پاکستانی، برای سر سیاستمدار منتقد اسلام هلندی جایزه تعیین کرد

این ورزشکار الله پرست پاکستانی که جزو الله پرستان عادی تلفی می شود، با صدور فرمان و سفارش ترور اسلامی یکی از منتقدان نجاست اسلام، نقاب از چهره ی واقعیش انداخت و معنی عبارت کزایی "اسلام، دین صلح" را بی پرده اعتراف کرد. وی در پی اعلام برگزاری مسابقه ی کاریکاتور چهره ی محمد تازی پیامبر خودخوانده ی الله پرستان، از سوی "خیرت ویلدرز"، فرمان و سفارس قتل اسلامی وی را صادر کرد.


برگزاری این مسابقه ی کاریکاتور، در دوازدهم ژون گزشته، از سوی خرت ویلدرز به صورت رسمی اعلام شد و باعث شد تا الله پرستان جهان از جمله گروهک تروریست اسلامی داعش، سیاست مدار هلندی را تهدید به مرگ کنند. انتشار کاریکاتوری از پیامبر اسلام باعث شده بود تا در سال ۲۰۱۵، دو برادر الله پرست فرانسوی به دفتر هفته نامه ی طنز "شارلی هبدو" یورش برند و جان ۱۲ تن از هموندان این هفته نامه ی پاریسی را بگیرند.

انجام چنین مسابقه‌ ای از سوی خیرت ویلدرز، خشم الله پرستان تروریست اهل پاکستان را برانگیخته است. در ماه می سال جاری، نزدیک به ۳ هزار غلاده از الله پرستان، در برابر رایزنی هلند در اسلام آباد پایتخت پاکستان تجمع کرده و رایزن این کشور در پاکستان را نیز تهدید به مرگ کرده بودند.

نام این بازیکن کریکت تروریست پاکستانی، "خالد لطیف" است که خود او نیز به دلیل رسوایی‌ های مالی و انجام فساد و تبانی، برای پنج سال از شرکت در رقابت‌ های کریکت محروم شده است.

وی با این حال در حساب ف. بوک خود، از هواداران و الله پرستان معتقد خواسته است تا در ازای ۲۴ هزار یورو، خرت ویلدرز و هم حزبی هایش را به قتل برسانند. "عمران خان" نخست وزیر تازه ی پاکستان به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: "بخش کوچکی از غربی ها هنوز شناخت درستی از حساسیت های الله پرستان نسبت به پیامبر (خودخوانده و خونریز) اسلام ندارند". او به همراه این دروغ و ماست مالی، وعده داد که به زودی درباره ی این موضوع، در سنای پاکستان زرزر خواهد کرد.

نظرات

پست‌های پرطرفدار