خلافت اسلامی عرعربستان، یک کنشگر حقوق زنان را با شمشیر گردن زد

انتشار ویدیویی دلخراش در شبکه ی اجتماعی توییتر از گردن زدن اسلامی بانو "اسراء الغمغام" کنشگر حقوق بشر، با استفاده از شمشیر در دولت خلافت اسلامی عرعربستان سعودی، موجی از خشم را در جهان به راه انداخته است. رژیم الله پرست عرعربستان، هم اکنون فرنشین شورای کزایی حقوق بشر ملل متحد است !!


این بانوی کنشگر حقوق بشر که از سال ۲۰۱۵ در سیاهچاله های حقوق بشری اعراب بادیه به‌ سر می‌ برد، هفته ی گزشته در بیدادگاهی اسلامی و به شکلی محرمانه محاکمه شد و دادستان کل این رژیم در این نشست، به اعدام وی حکم داد. "موسا الهاشم" همسر الغمغام نیز، در سال ۲۰۱۵ در شهر "القطیف" بازداشت شده است.

کنشگران در شبکه‌ های اجتماعی، با مخالفت و اعتراض به اعدام این کنشگر حقوق زنان، هم زمان با رویکردی ساده لوحانه، از نهادهای کزایی بین‌ المللی خواستار مداخله ی فوری جهت زیر فشار قرار دادن سرکردگان رژیم سعودی برای بازایستاندن بازداشت کنشگران حقوق بشری شدند.

حساب کاربری "معتقلی الرای" (بازداشت‌ شدگان آزادی بیان)، پیشتر از تصمیم سرکردگان رژیم عرعربستان سعودی به اعدام الغمغام خبر داده بود.

از سوی دیگر، "علی الدبیسی" سرکرده ی سازمان اروپایی عرعربستانی حقوق بشر، پیشتر تاکید کرده بود که دادستان کل این رژیم، برای نخستین بار حکم اعدام اسراء الغمغام، کنشگر زن حقوق بشر را صادر کرده است. از زمان ولی عهدی ناخاله ی خندان "محمد بن‌ سلمان" در عرعربستان سعودی، موج بازداشت کنشگران حقوق بشر، دانشگاهیان و آخوندهای اسلامی افزایش یافته است.

حساب کاربری معتقلی الرای، روز گزشته در توییتر اعلام کرد که رژیم الله پرست عرعربستان سعودی، "شیخ صالح آل طالب" عمام و سخنران مسجد الحرام الکزا را بازداشت کرده است.

نظرات

پست‌های پرطرفدار