الله پرستان افراطی هموند "گروه مرجع"، ناظر عالی منع تبعیض سوئد !!

پرداخت ۴۰ هزار کرون "خسارت" به یک ماده ی الله پرست که از دست دادن با یک مرد در یک گفتگوی کاری خودداری ورزیده بود، به بحث های گسترده ای در طی روزهای گزشته در سوئد دامن زده است.


این ماده ی الله پرست، توانست با کمک "ناظر عالی منع تبعیض" (د او- DO) که پرونده را به دادگاه امور استخدامی کشیدT تقاضای ۸۰ هزار کرون خسارت کند. دادگاه امور استخدامی، خسارت را به ۴۰ هزار کرون کاهش داد.

روز گزشته کاترینا یانوش روزنامه نگار سوئدی فاش کرد که افرادی که در "گروه مرجع" ناظر عالی منع تبعیض (د او) جهت مشاوره در جریان رسیدگی به این گونه موارد هموندی دارند، خود از هموندان گروه های اسلامی افراطی و هوادار تروریسم اسلامی هستند. این افشاگری تعجب بسیاری را برانگیخت و بازتابی گسترده در سوئد یافت.

از جمله "نیما درویش" یکی از پر مخاطب ترین وبلاگ نویسان سوئد، با عنوان "مرا دست انداخته اید یا واقعیت است ؟ اینها هموند گروه مرجع ناظر عالی منع تبعیض هستند ؟!"، سیاهه ی نام ها را در توییتر خود منتشر کرده است.

کاربر دیگری می نویسد:
"درست به مانند آن است که «ال کاپون» را به هموندی گروه مرجع دادگاه رسیدگی به جرایم بزهکاران درآوریم»".

سیاهه ی هموندان "گروه مرجع" ناظر عالی منع تبعیض در سوئد، که از سوی کاترینا یانوش منتشر شده است به شرح زیر است:


در این فهرست، از جمله نام "فاطمه دوباکیل" به چشم می خورد که پیشتر مخالفت خود با مجازات کردن تروریست های الله پرستی که سفرهای تروریستی انجام می دهند را بیان کرده است. نام دیگری در این فهرست، "رشید موسا" است که خواستار اعمال قوانین شریعت کزایی اسلام اهریمنی در سوئد است.

شماری از از این افراد از هموندان افراطی ترین سازمان های اسلامی همچون "ابن الرشد" و "هیئت به اصطلاح حقوق بشر اسلامی" و دیگر سازمان ها و انجمن های الله پرستی دیگری است که نامشان در سیاهه ی بالا به چشم می خورد.

منبع: استکهلمیان

نظرات

پست‌های پرطرفدار