دلیل وجودی طرح "آریا اسبه" برای چه بود ؟

رژیم نزدیک به ۲ سال پیش از آنکه تظاهرات سراسری مردم علیه جمهوری اسلامی شکل بگیرد، یکی از دله ترین مزدوران هوچی گر و دروغگوی حرفه ای خود را به ترکیه صادر کرده بود: "آریا اسبه" (آریاسب مغان باوند زاده).


این یکی از ویژگی های اساسی سازمان های اطلاعاتی است که هر رویدادی از جمله تهدیدات را، در زمانی که در حالت بالقوه قرار دارند و یا در شرف وقوع هستند، شناسایی و رصد کنند و بدین منظور، کشف رویدادی در حال وقوع در دسترس و آسان تر خواهد بود. جمهوری اسلامی پیش بینی می کرد که مردم در پایان سال ۹۶ دست به تظاهرات بزنند، از اینرو پروژه ی آریا اسبه را آغاز و او را به ترکیه فرستاد.

آریا اسبه این مورد را مرتب تکرار می کرد که تا پایان سال ۹۶، اقدام به "خیزش" خواهد کرد و در ضمن به دروغ مدعی می شد که گروهکش در ایران دارای ۴ هزار هموند است !! در صورتی که تنها کسی که به او یاری می رساند، پسرک هنوز خروس نشده ی ۱۵ ساله اش بود که در اتاق بقلی در زیر پتو، برای بابایی ویدیو می ساخت و فتوشاپ می زد !!

دستگاه های اطلاعاتی رژیم، تمام تلاش خود را کردند تا زهر تظاهراتی که داشت امواج سهمگین سونامیش از دوردست به سواحل رژیم می رسید را بگیرد و با تو زرد از آب درآوردن خیزش دروغین و کزایی وعده داده شده ی آریا اسبه، خیل سترگی از کسانی را - و نه همه را - دلسرد کند که به امید تظاهرات و براندازی رژیم، به اقدامات سازمان یافته و گروهی روی آورده اند را سرخورده و دلسرد کند.


پس از بازآوری آریا اسبه به جمهوری اسلامی، وی در یک نمایش کزایی رژیم خود را تواب و یک غیر برانداز معرفی کرد که دغدغه ی مادر جنده و پدر دیوس حرامزاده اش، حفظ یکپارچگی ایران بوده است. آریا اسبه بداند که روزی انتقام خون های ریخته شده و تک تک افرادی که به خاطر خیانت این حرام لقمه به زندان افتاده و شکنجه شده اند را از وی خواهیم گرفت.

اما این طرح جمهوری اسلامی با شکست مفتضحانه ای روبرو شد و سونامی تظاهرات آن اندازه سهمگین بود که به راستی تنها کاری که رژیم می توانست انجام دهد، نشستن و تماشا کردن بود. این سونامی به بزرگ ترین تظاهرات تاریخ پسا شورش ۵۷ تبدیل شد که هم شعارهای ضد حکومتی سرداده شدند و هم شعارهایی در هواداری و پشتیبانی از شاهزاده "رضا پهلوی"؛ اموری که دقیقن بر خلاف خواست مزدوران اطلاعاتی و امنیتی رژیم بود.

این پیروی بزرگی برای ملت ما در برابر اشغالگران ولایت فقیه بود. کار ما با این رژیم هنوز تمام نشده است و انتقامی بسا بزرگ تر از آنچه که بتوانید بیندیشید در انتظارتان است. ما به کمتر از نابودی تمامیت شما خرسند نخواهیم بود...

نظرات

پست‌های پرطرفدار