رایزن اتحادیه ی اروپا در عراق، مزدور ولایت فقیه است

"رامون بلوکا" رایزن کنونی اتحادیه ی اروپا در عراق، یک ویلای ۱۲ملیون دلاری در اروپا ساخته و این در شرایطی است که وی هیچ منبع درآمدی ندارد !!


"اوقات واشنگتن" در تاریخ ۸ اُم تیر ماه ۲۵۷۷، در مقاله‌ ای به‌ قلم "تاد وود" (خلبان، نویسنده و ستون نویس اوقات واشنگتن) با عنوان همایش "ایران آزاد"، فساد مالی مقامات اروپا با رژیم را افشا می‌‌ کند و می نویسد:

"«آدام ارلی» رایزن آمریکا در بحرین بود. وی دریک افشاگری تکان دهنده گفت که رایزن کنونی اتحادیه ی اروپا درعراق به نام «رامون بلوکا» مزدور وزارت اطلاعات رژیم است. بلوکا یک ویلای ۱۲ ملیون دلاری در اروپا ساخته است و ۲ ملیون دلار نیز برای بازسازی آن هزینه کرده است و این در حالی است که هیچ منبعی برای تامین مالی این کار نداشته است".

ارلی افزود که "فدریکا موگرینی"، شخصن بلوکا را منصوب کرده است و این در حالی بود که ۵ نامزد با صلاحیت دیگر برای این سمت وجود داشته و افزون بر آن، این تصمیم در شرایطی گرفته شد که رامون بلوکا از سوی خود دولت اسپانیا تایید نشده بود !!

اطلاعات فساد ساختاری دولتی اتحادیه ی اروپا از سوی بنگاه های اطلاعاتی جمهوری اسلامی، به‌ شدت نگران‌ کننده است، اما با مماشات با رژیم از سوی اتحادیه ی اروپا قابل فهم می‌ شود.

نظرات

پست‌های پرطرفدار