دختری که در بازار برده فروشان الله پرست به نرخ ١٠٠ دلار فروخته شده بود، برای جانش از آلمان به کردستان عراق فرار کرد

نامش "آشواک" است ، در سال ٢٠١۴ هنگامی که ١۵ ساله بود در کردستان عراق اسیرخلافت اسلامی عراق و شام (داعش) شد و او را به سوریه بردند. در آنجا در بازار برده فروشان اسلامی، او را به ١٠٠ دلار فروختند !!


یک داعشی به نام "ابو حمام" او را خرید و او برده ی جنسی او شد و هر چه او می خواست آشواک مجبور به اجرای آن بود. آشواک می گوید:

"١٠ هفته ی تمام ابو حمام مرا مورد سو استفاده ی جنسی قرار داد و در نهایت آشواک با چند دختر دیگر، موفق به فرار شد. او ایزدی بود. درهمه ی این مدت، مجبور شد به اسلام تحمیلی روی آورد و روزی پنج بار نماز بخواند و آیات کزایی قرآن رجیم را از بر کند. او به همراه مادر و دیگر افراد خانواده اش به آلمان پناهنده شد. در آنجا آلمانی یاد گرفت، به مدرسه رفت و زندگی عادی تری را آغاز کرد. یک خواهر او به احتمال بسیار هنوز اسیر داعش است و پنج برادرش در جریان یورش داعش به ایزدی ها گم شده اند !!

دو سال پیش آشواک احساس کرد در راه بازگشت از مدرسه کسی او را تعقیب می کند. او می گوید از اینکه در آلمان بودم، با خودم گفتم اینجا امن است، نترس. اما در آغاز سال ٢٠١٨ دوباره این مرد او را تعقیب کرد و این بار به سویش آمد، با او حرف زد. این همان الله پرست برده دار داعشی صاحب آشواک بود. او می گوید از ترس بسیار زیاد، دهشت زده این مرد را نگاه می کردم که به آلمانی به من گفت آشواک هستی درسته ؟! او در یک ویدئو اکنون گفته است من به این مرد گفتم نه من آشواک نیستم و سپس به پلیس خبر دادم و در نهایت پلیس به او می گوید ما کاری نمی توانیم بکنیم، او هم پناهنده است !!


آشواک از ترسش آلمان را ترک کرده و به کردستان عراق رفته و در آنجا با پدرش زندگی می کند و می گوید در آلمان امنیت ندارم و این تنها مورد نیست. شماری داعشی که در آلمان خود را به عنوان پناهنده جا زده اند، در اینجا زندگی را همچنان بر فراریان از دست الله پرستان تروریست داعش ناامن کرده اند. پخش سرگزشت آشواک این روزها در آلمان به بحث در مورد برخورد قاطع با داعشی ها و الله پرستان در اردوگاه های پناهندگی که آنها را تهدید می کنند و به ویژه زنان و یا بی خدایان را آزار می دهند، دامن زده است.

نظرات

پست‌های پرطرفدار