ترک مغزان آتش زدند و سوختند و رفتند

می گویند غیور مردان توورغ که دیرروز پدران چگینیشان دلار نداشتند تا در برابر چشمان جهانی که رسانه نداشت، آنها را به آتش بکشند و دست به زنده خواری انسان ها می زدند، امروز دیگر دستشان به از خود بهتران رسیده و دلار در دست، علیه امپریالیسم می چرخند و می رقصند !!


کسی نیست که یک بار به ترکیه رفته باشد و متوجه فاصله ی ده متری مسجد آن خانه ی الله و فاحشه خانه ی دیوار صورتی آن محله نشده باشد.

آن هم نه یکی دو تا جنده خانه، که ردیف پشت هم یکی در میان میخانه و فاحشه خانه و رستوران و یکی مسجد و امة الله زده ای کالانعام که وقت طاعت و خالی کردن پایین تنه را با یکدیگر در ملغمه ای از آزادی های ترکی و اسلامی با مزه ی سکولاریسم در هم آمیخته است.

ترک ها اینقدر پدر سوخته اند که برای نمایش اتحاد امة و دولت کزاییشان، ده بیست تا اسکناس تک دلاری را از جیب چپ خود درآورده اند و مانند بچه گداهای استانبول دور هم روی زمین خشک و خالی نشسته اند و نوک هر اسکناس تک دلاری را اندکی دود داده اند و از این نمایش حماسه ی ترکی اسلامی، صدها فیلم و ملیون ها حلقه فرتور تهیه شده است !!


اما خب پفیوز مغزان ترک اندیش، می توانستید به جای این همه حجم از خبرسازی، دستتان را در جیب راست و حسینیتان بکنید و یک صد دلاری درآورید و نخست پاره اش کنید و سپس دو نیمه اش را دود بدهید که بلکه جز خرهایی همچون خودتان هم به باور این برسند که شما یک روده ی راست هم در شکمتان پیدا می شود !!

در کجای تازی نامه آمده که دلار را آتش بزنید ؟!

بنشینید و منتظر باشید که به زودی اقتصاد و کشور شما به مانند جمهوری اسلامی به فضاحتی برسد که آن سرش ناپیدا. البته در این میان هم برخی مزدوران #پان_ایرانیسم_حکومتی هم اربده سرمی دهند که ترکیه ام الفساد تجزیه طلبان نژاد پرست پانترک است، اما عجیب اینجاست که تجزیه طلب همسایه، نه تجزیه می کند و نه دشمنی !! گویا هر دو الله زده و هر دو دشمن اسراییل و آمریکایند ؟!


از اینها چپ مغزی های اسلامی نتیجه می توان گرفت که اردوغان و روحانی، روسیه را در همان سالی به سروری پذیرفتند که قرآنش را پوتین به خلیفه ی ولایت فقیه و دستش را به دست اردوغان داد. از همان روزها که اردوغان به آب های اسراییل تجاوز کرد تا تروریست های غزه نشین را آب و دان دهد که البته سرش بدجور به سنگ خورد و شکست و خون ها جاری شد.

دلارها را اینقدر آتش بزنید تا جانتان درآید. این بیشعوری ها در قواره ی شما برازنده است، هر چه باشد، الله پرست سنی و شیعه گوشت هم را می خورند، استخوان هم را دور نمی اندازند. اما من روی هر دویتان تف می کنم و می رینم.

نظرات

پست‌های پرطرفدار