نجاست های اروپایی

اروپای متحد، سکولار، دمکرات و آزاد، جمهوری ننگین ولایت فقیه اسلامی را به هنگامی برای ایران نسخه پیچیده بود که ایران در آغاز راه شکوفایی همه جانبه بود. دولت های مریض و الدنگ سوسیالیست و لیبرال و سبز و کارگر اروپایی، دمکراسی پیشه کردند و خاندان ایران ساز پهلوی را برانداختند. این ستمکاری و دشمنی علیه کشور و ملت ما همچنان از سوی اروپای آزاد ادامه دارد.


اروپا در دشمنی و توطئه علیه کشورمان، بسیار آزاد بوده است. از استعمار و بهره کشی انگل ها گرفته تا تجزیه ی کشور از سوی آنان و از بستن قراردادها و پیمان شکنی های گسترده ی دولت های اروپایی تا آوردن خمینی ضحاک به ایران، آن هم با همکاری بنیادین سرکردگان شرق و غرب. این روزها که "دانلد ترامپ" سرانجام به عنوان رهبر دولتی آمریکایی، یک عمرغلط کاری های دمکرات های خائن به ایران این کشور را دارد درست می کند، "فدریکا موگرینی" فاحشه ی سیاسی و وزیر خارجه ی اتحادیه ی اروپا که به شکلی غیر دمکراتیک به این جایگاه نشانده شده است با سیاست های وی علیه جمهوری اسلامی به مخالفت برخاسته است.

دولت های سوسیالیستی اروپایی از جمله جمهوری اسلامی سوئد و جمهوری اسلامی آلمان، از یکسو ملیون ها پناهجو را از خاور میانه و آفریقا و صدها هزار ایرانی پناهنده را در خود می پذیرند و از دیگر سو، برای دلار و نفت و تداوم فضولی های سیاسی و امنیتی در ایران، رابطه ی خود با رژیم ولایت فقیه را هر چه بیشتر برقرارتر می سازند و این پشتیبانی آشکار از جمهوری اسلامی آنچنان شدید است که جای هیچ شکی باقی نگزاشته است.

رسانه های پارسی زبان اروپایی، تمام قد در پشتیبانی از سیاست های ضد ایرانی رژیم آخوندی دفاع می کنند و هتا صدای فرانسه نیز که مقالاتی تندتر نسبت به دیگر رقیبانش در آلمان و انگل ستان را هواله ی رژیم می کند، هم به علت منافع اقتصادی و ادامه ی همکاری های شرکت هایش با ایران و برقرار نگاهداری سامانه ی بانکی و دلارهای نفتی اروپایی ایران در فرانسه، به جمهوری اسلامی اقبال خوش نشان می دهد و می دهند.

"جمشید برزگر" یکی از سگان دست آموز همین سیاست های اروپایی در قبال ولایت اهریمنی اسلامی است. نوکر مزدوری که از آیت الله بی بی سی به صدای آلمان غلاده کشی می شود تا آنچه که روزگاری به نام استعمار پیر می کرد را هم اکنون به نام استعمار نوین و نامرئی جمهوری اسلامی آلمان کند. مردم ما باید نسبت به اینگونه حرکات بسیار حساس تر باشند.


فدریکا موگرینی یک فاحشه ی غیر دمکراتیک اروپایی است که در فاحشگی سیاسی و ماتحت خواری چپ سوسیالیستی مسلکانه از جمهوری اسلامی، هزاران البته که هرگز به پای فاحشه ی بریتانیا موسوم به ملکه الیزابت چندم نمی رسد، اما همانگونه که "نفیسه کوهنورد" اصلاح طلب و "معصومه علی نژاد قمی" زیر خواب سید روباه سبز، فاحشگان صادراتی رژیم به منظور اپوزوسیون سازی جعلی در برون مرز بودند، "ترزا می"، "فدریکا موگرینی" و "آنگلا مرکل" نیز، فاحشه های سیاسی جهان وتنان سوسیالیست و شبکه های فاشیسم جهانی هستند که امروز میوه ی تلخ سیاست هایشان را می چینیم.

در چنین فضای قی آلودی است که میهن پرستی ما با رویکردهای دانلد شیردل در موج دشمنی با ولایت فقیه، یکی می شود و بیدارتر می شویم زمانی که به تکرار جنایات محمد تازی از سوی تروریست های الله پرست فلستینی نگاه می اندازیم.

نظرات

پست‌های پرطرفدار