ماله کشی یک افتضاح

امید دانا که امروز با رسوایی افشاگری از همکاریش با رژیم روبرو شده است، به منظور ماله کشی حرفه ای، پس از رسوایی کپی کاریش از یکی از مزدوران نظریه پرداز رژیم به نام حاجی لکلک عظما "رائفی پور"، با فرار رو به جلو تلاش کرد تا روی گندی که بالا آورده است را ماله بکشد.


وی سپس در یک زرزر ف. بوکی اعتراف کرد که با مزدوران جمهوری اسلامی در صدا و سیمای رژیم و دیگر شبکه های حکومتی دوست است و با آنها همکاری می کند.

امید دانا در این ویدیوی ماله کشی، مزدوران رژیم را "دوستان عزیز" خود خطاب کرد.

او البته در این ماله کشی بسیار هل شد و سخنان متناقضی را بر زبان آورد که با شگرد ویژه ی خود یعنی پرگویی و چرب زبانی، آن مغلطه ی ایجاد شده را بسیا طبیعی جلوه داد تا به ادامه ی مغلطه گوییش ادامه و آن را موجه جلوه دهد.

این مغلطه ی زبانی آنجاست که وی خودش را با منیت ویژه ی امید دانا پر می کند و ادعای سخیفی مبنی بر دانستن آن چند مورد از سخنان رائفی پور می کند که یعنی خودش پیش از رائفی پور سرش در حساب و کتاب بوده و فردی آشنا به آن موارد است و افزون بر این، خودش هم برای خودش به اصطلاح مطالعه ی مستقل داشته و ادعا می کند که دو سه مورد دیگر را هم می داند !!

سخن دروغش اما آنجا رسوا می شود که چند ثانیه پس از این ادعا، خودش در پاسخ خودش که می پرسد "آن موارد چه هستند"، می گوید:

"باید مطالعه بکنم تا بعدن بهتان بگوبم" !!


خب اگر باید مطالعه کنی تا بعدن بگویی، چگونه است که آن مطالب را تا همان موقع می دانسته ای ؟! یعنی می شود نخست دانست و سپس مطالعه کرد یا نخست مطالعه می کنند تا بفهمند و بلکه کمتر مزخرف بگویند امید دلبندم ؟!

این افشاگری برای شناخت هر چه بیشتر این سوسک پیر جا خوش کرده در سوئد کارگر افتاد، اما وی همچنان نسبت به پاسخ دادن و هتا ماله کشیدن های مذبوحانه نسبت به دیگر افشاگری های صورت گرفته درباره ی وی، ناتوان مانده است.

نظرات

پست‌های پرطرفدار