کسی که نمره اش بیسته، بیست تا بسشه

سپاه پاسداران که یک گروه نظامی، سیاسی، اقتصادی و پول شویی است، سازمانی است که استدلالش از یورش اسراییل به نیروهایش در سوریه را پای این گزاشته که هنوز اسراییل آنگونه که باید و شاید، خطا نکرده و پایش را از خط قرمزهای رژیم گزر نداده است.


از اینرو، سرفن یک جنگ محدود و شلیک ۲۰ تا موشک پوشک که معلوم نشد از چه نوعی هستند، برای رسانه ای کردن واکنش رژیم به تجاوز اسراییل و نمایش اقتدار کافیست، به این می گویند نمره ی ۲۰ دادن به خود و سر کار گزاشتن مردم. البته جمهوری پشمک اسلامی سر ترور کردن دانشمندان اتمی هم، به معنای واقعی کلمه هیچ غلطی نکرد جز داد و بیداد و مظلوم نمایی های همیشگی و چند آخوند و مزدور بسیجی را علم کرد که چار تا پرچم آتش بزنند که جگرشان خنک شود.

اینکه ولایت فقیه دست دست می کند که یک سیلی آبدار به اسراییل بزند، نه اینکه نشانه ی ضعفش باشد، بلکه بیشتر به خاطر آنست که این رژیم از درون و پنهانی، با نهادهایی رسمی و غیر رسمی در اسراییل، با این کشور مراوداتی دارد و سر بزنگاه معامله هایی جوش می خورد که البته همیشه صدایش موقعی درمی آید که کار انجام شده باشد.

هنوز با وجود آنکه از رسوایی ارتباط طیف آخوند روحانی در ارتباط با دو جاسوس اسراییلی می گزرد و هتا کتاب اسنادش با عنوان "تماس" هم منتشر شده است، اما کسی که اتفاقن یکی از سپاهیان رژیم به نام "حسن عباسی" است و پیگیر این دست دوستی دادن روحانی با اسراییلی ها شده بود را رژیم به دادگاه کشید و در خفقان رسانه ای و سکوتی دو سویه که نه به سود رژیم بود و نه به سود برخی ها !!، طرف را که برای خودش گنده لاتی در بحث های امنیتی رژیم است، سرشان را به تاق کوبیدند و تا به امروز هم صدایی از کسی درنیامده است !!


بگزارید اینگونه بگویم که دم خروس این رژیم در دشمنی با اسراییل را باید باور کرد یا سوگند هزرط عباسش در دوستی پنهانی با آن را ؟!

ماجرای مسخره ای است که اسراییل از یکسو پشتیبان جریان های تجزیه طلبی در منطقه به زیان ایران است و از سوی دیگر در رسانه ها و پیام هایش، خود را دوستدار ملت ایران معرفی می کند و برای ایرانی میهن پرست هر دوستی با هر کشوری می تواند نقطه ی عطفی باشد، اما آنچه که همیشه مهم ترین است، ایران عزیز و یکپارچگی و پشتیبانی و پاسداری از منافع ملی است.

نظرات

پست‌های پرطرفدار