وقتی رژیم با زبان اشاره ها و طراحی چیدمان، خریت توده های بیشعور سیاسی نما را برای بار دیگر به رخشان می کشد

یک سال پیش می گفتم که این حرامزاده آریا اسبه، یک مزدور رژیم است و با وجودی که هر پیام را هزاران نفر می خواندند، اما کانال تلگرامی افشاگری هتا به ۱۰۰ نفر هم نرسید، در حالی که کانال ها و گروه های حزب کزایی آریا اسبه، بر صدها هزار تن بالغ می شد !!


یکی از شعارهای این جرثومه ی رژیم این بود:
"کمیم چون حقیم".

راستش هر آن کس که ادعای سیاسی بودن و فعالیتش می شد، دور آریا اسبه پر می زد، از کوچولوهای دهه هشتادی گرفته تا نره خر و ماده گاوهای دهه های گزشته تر. رژیم پروژه ی الماس فریب را بار دیگر روی اپوزوسیون تکرار کرد و این بار عن توله ی تویله ی باوندی را هواله آنها داد. همه فکر کردند که این فرد یک میهن پرست است که می خواهد به راستی رژیم را بربیندازد !!

چه قدر گفتم و نوشتم و ده ها افشاگری به همراه اسناد نوشتاری و فرتور و فیلم هم به دست دادم، هتا دیگران فیلم گپ سکسی وی را هم درآورده بودند و پخش کردند که آریا اسبه تمام لخت دارد با یک زنی لاس می زند. اما باز هم حلقه به گوشان درگاه تویله ی باوندی گفتند نه، این قهرمان ملی ایرانست و آمده که ایران را آزاد کند.

صدای حق ما را نشنیدند، یعنی نخواستند بشنوند؛ رویشان را کردند طرف دیگر.


امروز رژیم دارد به کون تک تکتان می خندد ابله های احمق. شما یک مشت اپوزوسیون مسخره ی دلقک هستید که هتا بند تمبانتان را هم نمی توانید تنگ کنید. مایه ی ننگ است که بزرگانی چون زنده یاد شاهپور بختیار و فریدون فرخزاد و... اپوزوسیون بودند، آنگاه شما دله موش های نکبت ایران را هم اپوزوسیون می نامند.

حساب من همیشه از این تپاله ها جدا بوده. همیشه هم جدا خواهد بود. میان ما اپوزوسیون واقعی و برانداز رژیم که به خون آخوند تشنه ایم، با این حرامزادگان حکومت الله، یک دریا خون و یک ایرانی تباهی و ویرانیست. نه وقت لاس زدن دارم و نه حوصله ی آدم های بیخود را.

شما که جز مایید، از دم مشتی فحاش و مزدورید که حرام زادگی و حرام لقمگی را برایمان معنا کردید.


شما اینقدر بدبختید که هتا به دستانی که می خواهند نجاتتان دهند هم، نه می گویید و چون رمه های گوسپند، به شبان دجالی دل خوش کرده اید که با دو روز آب و نان دادنتان و منم منم کردن و هوچی گری راه انداختن، فکر می کنید که خود خود خورشید مهربانی است که طلوع کرده !! همو سر آخر هم سرتان را می برد و به گفته ی خودش چنان مسمومتان می کند که سرانجام روی خودش استفراغ بالا بیاورید.

خاک بر سر آن بی مقدارهای فرومایه که حق هر کسی است که ازشان سواری بگیرد. ارزش انسانی ندارند، هر چند به شکل انسانند. آن شما و آن هم قهرمان علفتان.

نظرات

پست‌های پرطرفدار