آمریکا خیال اپوزوسیون را راحت کرد

قال حضرت العنقا، رب اعلاء:
"انکاح السیاسیونکم من قبل هم ینکحن انتم".
هزرط عنقا، رب اعلا می فرمایند:
"سیاست مدارانتان را بگایید، پیش از آنکه آنها شما را بگایند".

پومپو آب پاکی را روی دست اپوزوسیون برانداز رژیم ریخت و در یک اعتراف تاریخی، بیان کرد که تنها در صورتی به اپوزوسیون ایرانی کمک و پشتیبانی خواهد کرد که آنها دیگر در اندیشه ی براندازی رژیم ولایت فقیه نباشند !!


این بدان معناست که با دست پس کشیدن آمریکا از برجام، بقای رژیم را به پیش می کشد و از یکسو چهره ی جنگ طلبی که علیه آمریکا و به واسطه ی دولت دانلد ترامپ ایجاد شده است را ترمیم می نماید و از سوی دیگر خبر از دروغ بودن ادعاهای همیشگی سرکردگان ولایت فقیه می دهد که پیوسته می گویند آمریکا و غرب در پی براندازی رژیم هستند.

در واقع در اینجا همیشه یک نشانی غلط به مردم داده می شد و از آمریکا و غرب در حالی یک لولوخورخوره درست شده است که قصد دارد جمهوری اسلامی را بربیندازد، که انگار همین آمریکایی ها و اروپایی ها و شوروی نبودند که جمهوری اسلامی را به ملت ایران تحمیل کردند تا سدی بزرگ و همیشگی بر سر راه پیشرفت ایران در راستای رسیدن به تمدن بزرگ ایجاد نمایند. امروز که دیگر مردم به ماهیت این نقشه ی شوم پی برده اند، زمانه ی آنست که شیطان بزرگ و دهخدا و ارباب بزرگ، یک پوست اندازی کند و خیال همه را راحت نماید.

بیچاره مجاهدین که شبانه روز در لابی های کنگره بالا و پایین می رفتند و ملیون ها دلار پرداخت کردند تا نهاد جنگ طلب آمریکا به ایران یورش آورد، اینگونه باز هم سنگ روی یخ شدند. آمریکا دشمنی بسیار بزرگ به نام چین و کره ی شمالی و روسیه دارد و اگر به راستی می شد جمهوری اسلامی را دشمن آمریکا نام نهاد، باز هم در جایگاه چارم می نشست !!

این چه وضعشه ؟!
گنده گویی های سرکردگان رژیم مبنی بر از بین بردن اسراییل هم یک نشانی غلط دیگر بود که به مردم می دادند و همه دیدیم که اسراییل چند بار به پایگاه های نظامی جمهوری اسلامی یورش آورد و تنها در یک یورش ده ها مزدور سپاهی را کشتار نمود و ملیاردها دلار موشک و بمب و تجهیزات را دود کرد و به هوا فرستاد، اما جمهوری اسلامی تنها برای آنکه با سیلی صورتش را سرخ نگاه داشته باشد، ۲۰ موشک نازنازی را به اسراییل شلیک کرد، آن هم تنها در مرز گولان که همگی هم سرنگون شدند !!

اپوزوسیون مردمی 
بلند شوید و کاسه و کوزه ی تان را جمع کنید. نه شما مرد نبرد بودید در برابر رژیم و نه مجاهدین خائن خلق هرگز جزو اپوزوسیون حساب می شوند. در جدا کردن حساب این سوخته نشینان اشرف نشان همین بس که به حکومت پادشاهی مشروطه ی ایران، بدترین دروغ ها را روانه کردند و بدترین اقدامات را سازمان دادند و بزرگ ترین مظلوم نمایی ها را پیشه کردند تا با اتحاد سرخ و سیاه نهادینه شده در خودشان، کمر ایران را به واسطه ی شکستن کمر پادشاهی ایران، بشکنند و این خیانت هرگز بخشودنی نیست.

به گفته ی لرها، پمپ اوه تان را هم دیدیم !!

اینجاست که هزرط عنقا رب اعلا باز هم به زبان دیگری می فرماید:

"Fuck your politicians before they fuck you"

نظرات

پست‌های پرطرفدار