وقتی اسراییل پشتک می زند

یکی از دلقک بازی هایی که دولت اسراییل از سر ناچارگی بدان می پردازد، یکی احترام صوری به اسلام کزاست، در حالی که بسیار سخت بر تشرع کزایی یهود باقی می ماند و آن را تا ظهور منجی کزاییش با تمام جان و مال نگاه خواهد داشت.


در این تصویر که وزارت خارجه ی اسراییل (اسراییل به پارسی) بر روی حساب خود در توییتر منتشر کرده است، یک زن الله پرست را در حالی نشان می دهد که به یک یهودی قرآن می آموزاند !! آن هم نه یک یهودی معمولی، بلکه یک یهودی که از دید سیاسی یک سهیونیست است که در سطح نظامی حاضر است از تملک قوم یهود بر سرزمین وعده داده شده ایی که در تورات الکزایش آمده است، بکشد و کشته شود !!

در همین قرآن الکزا در سوره ی مبارکه ی "مائده" و آیه ی شریفه ی ۸۲ آمده است:

"لَتَجِدَنَّ أَشَدَّ النّاسِ عَداوَةً لِلَّذینَ آمَنُوا الْیهُودَ وَ الَّذینَ أَشْرَکُوا.
به طور مسلم، دشمن ترین مردم نسبت به مومنان را، یهود و مشرکان خواهی یافت".

در این آیه ی تازی نامه، یهودیان هم کفه ی مشرکان خوانده شده اند و بر اساس فقه کزایی اسلام تحمیلی، یهودیان و مسیحیان همانا مشرکان کتابی هستند !! 


اکنون ببینید که دولت بدبخت اسراییل با چه زبان الکنی دو متضاد و بلکه دو دشمن تاریخی را در یک قاب به عنوان دوست و ماچ ماچ آخ جون، به خورد بیشعوران می دهد؛ البته اسراییل چاره ای ندارد، چرا که مجبور است این جمعیت بلا آفرین الله پرست چند ملیونی را در خاک خود تحمل کند و ناچار است که در این کشور صلح میان مردم و بقای خود از راه این صلح را تضمین نماید؛ اما از دیدگاه من که یک خداناباورم، مسئله تحلیلی غیر سیاسی دارد، چرا این دری وری ها دینی است که پدر انسانیت را درآورده است.

البته اگر می بینید که در قرآن الکزا علیه یهودیان به عنوان قوم و قبیله ای از مردم سخن رانده شده است، هم بدین علت نیز هست که اسلام پس از یهودیت اختراع شده، ورنه اگر یهودیان پس از الله پرستان برای خودشان چیزی از آستین به عنوان دین درمی آوردند، هتمن این در تورات الکزا بود که علیه قوم و مردم عرب سخن ها رانده می شد که خب، اسراییل از این بابت شانس نیاورده است !!


از این گزشته، اسلام خودش را از دیدگاه یهودیان و مسیحیان، یکی بچه ی سرراهی یا صیغه ای می بیند که میراث ابی و نوح و بقیه ی کلان شیادان آغازی این داستان دین بازی سامی و ابراهیمی را پی ریختند. از برای همین خودشناسی قرآنی، محمد در تازی نامه اش در ذیل سوره ی مائده و آیه ی ۱۸ می نویسد:

"وَ قالَتِ الْیهُودُ وَ النَّصاری نَحْنُ أَبْناءُ اللّهِ وَ أَحِبّاؤُهُ؛
یهود و نصارا گفتند ما فرزندان الله و دوستان ویژه ی او هستیم".

و این یک معنی بیشتر نمی دهد جز اینکه شما الله پرستان از دیدگاه ما یهودیان و مسیحیان، جز مشتی قوم آواره و بچه صیغه ای نیستید که البته ارثی هم از ماترک یهودی بازی های ابراهیم و بقیه ی پیغمبران موهوم و کزایی ما نمی برید. 

نظرات

پست‌های پرطرفدار