غمبادهای شیخ فلفلوفیل

قطب درویشان عنابادی به وقت قطب شمال، از اینکه حضرت ترامپ برجام را جرواجر کرده و رژیم آن را هنوز به آتش نکشیده که هیچ، روی دو تخم چشمانش گزاشته و به التماس از اروپا افتاده که "ای وای برجام برجام"، سخت برآشفته است و همه ی مخالفان خود را به سبک دیروزش که در دریدگی و فحاشی، بی پروا و عیان بود، به باد زنازادگی سپرد؛ غافل از اینکه آنچه که رفت، بر اندرون شمایان رفت !!


از خواب بیدار شده، دیده اگر برجام برود، سپاه هم می رود و اگر سپاه هم برود، جمهوری اسلامی هم می رود و اگر جمهوری اسلامی برود، پول تو جیبی هم می رود !! آنگاه این همه قمپز بازی، یک شبه سوت می شود می رود هوا و داستان این همه تقلا برای پاک سازی چهره ی ولایت فقیه که روح کزایی آریایی در آن حلول کرده بود، برچیده شده و به باد می رود.

قطب درویشان زرتشتی و حضور عالم امکان که در تردستی قالب کردن اسلام شیعی به جای ایرانی گری راستین، از دانشگاه "خوارالعمامة" قم، مدرک کارشناسی خود را گرفته است، به ترفندی نوین دست یازیده که در صورت عود مزاج، رفیق شفیق دیروز را تبدیل به رقیب شقیق امروز می کند و در صورت گرفتن نقشه ی شکار منافقان نفوذی، دست پر از ماهیانی گندیده برمی گردد که چون ماهی آزاد بر خلاف جریان آب رژیم شنا می کرده اند !!

کفتر کاکل به سر و غمبادهای شقشقیه، دوران این فلفل نمک بازی ها گزشته است.

بیا و به جای فضیلت فروشی رایگان و ناخواسته، فکری به حالی عرصه های حماقتی کن که داری پر می کنی و به جای برکت یافتن از نفرت مردم، به تیره روزی آخوندهایی که آزادت کرده اند تا برایشان وق بزنی بیندیش و برای تکه های استخوان های درشت و ریز این روزگار، نه دم از عرقی بزن که به میهن نداری و نه دلی برای مردمی بسوزان که نمی فهمی. از همین روست شاید که تیزبینانه و موزیانه، دمکراسی ممکراسی را لگد زده ای که پیف بو می دهد !!

نظرات

پست‌های پرطرفدار