رفیق ابراهیم گلستان، احمق تویی نه ما

مارکسیست تروریست میهن فروش


رفیق "ابراهیم گلستان از شورشیان سال ۵۷ و از باورمندان رفیق "مارکس" و مبارز ضد امپریالیست و نظام سرمایه داری، که پس از انقلاب به کشور پادشاهی انگل ستان گریخته و در قصری با ۸۳ اتاق در قلب امپریالیسم سکنا گزیده است، می گوید وتن یک مشت خاک و خشت است و هیچ ارزشی ندارد و میهن دوستان را احمق خطاب می کند !!

در این راستا دو نکته قابل بیان است:

۱. رفیق گلستان عزیز !! اگر میهن تنها خاک و خشت است، پس آدمی هم نیز تنها پوست و گوشت است !! و دقیقن با همین استدلال، پس کشتار خمینی از رفقای شما در سال ۶۷ هم تطهیر می گردد !! و شاید دقیقن به همین دلیل، هرگز از آن کشتارها به خشم نیامدید و در برابر آنها موضعی نگرفتید و اسولن جنایات جمهوری اسلامی علیه ملت گوشت و پوست ایران، برایتان مهم نبود !! و انقلاب شما علیه پادشاهی مشروطیه ی ایران نیز، تنها در راستای دستور کمرادهای کرملین بود و نه در آمال و آرزوهای خوشبختی مردم ایران، آنگونه که آن روزها شما و رفقایتان ادعا می کردید.


شما که قیافه ی روشنفکری به خودت می گیری و جام شراب به دست، در قصر خود در انگل ستان به سر و کله ات ژست خردمندانه می دهی، آنقدر ابله هستی که نمی فهمی همانگونه که آدمی تنها گوشت و پوست نیست، میهن نیز تنها خاک و خشت نیست و هر دو منزلگاه روان های انسانی هستند و مقدس و عزیز و در این میان، خاک بر سر آن مردمانی که برای امثال تو، استوره سازی های دوزاری می کنند.

۲. این ادعای رفیق گلستان که میهن تنها خاک و خشت است، چیزی نیست جز پژواکی از باورهای جهان وتنی مارکسیسم و باز می گردد به گفته ی معروف "لنین"، آنگاه که گفت:

"روسیه برایم اهمیت ندارد، برود به درک، اینها همه تنها گامی است به سوی انقلاب جهانی".

و پرسشی که مطرح می شود، این است که این رفقای مارکسیستی که هیچ عرق و آویژه ای به ایران نداشته اند، چگونه و بر چه مبنایی از دهه ی ۵۰ تا همین امروز، به خود اجازه می دهند برای مردم ایران نسخه های خوشبختی انقلابی و اصلاح طلبی و فدرالی بپیچند ؟؟؟؟


اکنون این ویدئو را ببینید و با خود بیندیشید که چه بی شرافت هایی در سال ۵۷، ایران ما را به این ورطه ی سیاهی و تباهی درانداخته اند و امروز خودشان در کجاها لانه کرده اند و در چه کشورهایی که زندگی نمی کنند !!

و در پایان باید به تو بگوییم که احمق تویی که راه میهن فروشی در پیش گرفته ای و ملتی را به خاک سیاه نشانده ای، عین خیالت هم نیست و نه ما که میهن و خاک و خشت و دیوار خانه ی خود، میهنمان ایران را دوست داریم...

چپکش

نظرات

پست‌های پرطرفدار