همسر و فرزند سعید عمامی می‌ توانند به آمریکا بروند، اما بسیاری از ایرانیان نه !!

"فهیمه دری نوگورانی" و "مهدی عمامی"، در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۶ در نمایشگاه فرتوری با عنوان "پرده برداری از ایران" (Iran unveiled) در برکلی کالیفرنیا شرکت داشتند.


این نمایشگاه، فرتورهای ۹ فرتوربردار ایرانی را به نمایش گزاشته بود. بدون تردید سعید عمامی، افزون بر جنایاتی که در درون کشور انجام داده بود، در تروریسم جهانی نیز، به تصدیق مسئولان وزارت بدنام اطلاعات و همراهان و هواخواهانش، شرکت داشت. می‌ دانم این دو را نباید به خاطر کارهای جنایتکارانه‌ ای که سعید عمامی همسر و پدر مهدی عمامی انجام داده بود، مجازات و یا از حقوقشان محروم کرد، اما مسئولان آمریکایی که بسیاری از ایرانیان را از دیدار عزیزانشان به دلایل پوچ و واهی محروم می‌ کنند و بسیاری از ایرانیان گاه تنها به خطر انجام خدمت سربازی در پیش از انقلاب، از امکان سفر و تحصیل در این کشور محروم می‌ شوند چگونه این موضوع را توجیه می‌ کنند ؟؟ موضوع تنها به این دو نفر محدود نمی‌ شود.

هر دو دختر "سید موسوی خویینی‌ ها"، نماینده ی خمینی حرامزاده در گروگانگیری دیپلمات‌ های آمریکایی، در آمریکا به سر می‌ بردند !! یکی از آنها به ایران بازگشت، اما آن دیگری چون در آمریکا وضع حمل کرده، دیری نخواهد گزشت که تبعه ی آمریکا هم خواهد شد !! دختر "حجاریان" مسئول بازجویی از گروگان‌‌ های آمریکایی نیز، در آمریکا به سر می‌ برد !! او به بهانه ی درمان خود، به آمریکا سفر کرد.

"آیت‌ الله الهی" نماینده ی خمینی حرامزاده در نیروی دریایی نیز، در آمریکا به سر می‌برد و هم‌ اکنون تبعه ی این کشور است و از امکانات فوق‌ العاده‌ای برخوردار است !!

پسر "محسن میردامادی" از سرکردگان گروگانگیران رایزنی آمریکا نیز، در آمریکا به سر می‌ برد و از آنجایی که همسرش در آمریکا وضع حمل کرده، این دو نیز به زودی تبعه ی آمریکا خواهند شد !! نر توله ی "معصومه ابتکار" سخنگوی تروریست های گروگانگیران و "سید محمد هاشمی" از سرکردگان گروگانگیران و یکی از چهره‌ های امنیتی رژیم اسلامی، که مسئولیت گفتگو با "مک‌ فارلین" را نیز بر عهده داشت، در آمریکا به سر می‌ برد. همسر او در کالیفرنیا وضع‌ حمل کرده و به زودی او نیز تبعه ی شیتان بزرگ خواهند شد !!

دختر "امیدوار رضایی" برادر "محسن رضایی" فرمانده ی سازمان تروریستی سپاه پاسداران و یکی از مسئولان تروریسم جهانی و کشتار آمریکایی‌ ها در بیروت نیز، در آمریکا زندگی می‌ کند !!


دختر "لاریجانی" نیز در آمریکا مشغول تحصیل است و به زودی تبعه ی این کشور خواهد شد. همچنین فرزندان "علی نوبخت" نماینده ی تویله ی مجلس شورای اسلامی که برادرش معاون آخوند "روحانی" است، تبعه ی آمریکا هستند !!

به سادگی می‌ توان فرزندان صد‌‌ها تن از چهره‌ های امنیتی، نظامی و سیاسی رژیم را نام برد که در آمریکا زندگی و تحصیل می‌ کنند. محدودیت‌ ها تنها و تنها برای مردم ایران است و نه سرکردگان جمهوری اسلامی.

بقیه ی فرتورها را می‌ توانید در این‌جا و اینجا ببینید.

ایرج مصداقی
۱۲ اردی بهشت ۲۵۷۷
Irajmesdaghi@gmail.com

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار