یک تروریست تجزیه طلب پان عرب، هم فرتورهای شاهان ایران ساز پهلوی و هم خمینی حرامزاده را به آتش کشید

در حالی که مبارزات مردم ما علیه رژیم ولایت فقیه به اوج خود رسیده است و رژیم شاهد تظاهرات ماهانه و بلکه هفتگی در شهرهای گوناگون کشور است و هم زمان بحران مشروعیت رژیم آخوندی در ابعاد جهانی نیز، با رویکرد تازه ی دانلد ترامپ در خروج از برجام و اجرای تحریم های فلج کننده علیه رژیم، افت شدیدی کرده و تحریم ها با کیفیت و کمیت بیشتری اعمال می شوند، اما مشتی انگل و فرصت طلب نیز وجود دارند که به گزاف خود را مبارز سیاسی نام گزاشته اند.

یک تروریست تجزیه طلب پان عرب، هم فرتورهای شاهان ایران ساز پهلوی و هم خمینی حرامزاده را به آتش کشید
این ریز موجودات، همان دشمنان قدیمی و سوگند خورده ی ایران هستند که در ایران زاده شده اند، اما هرگز خود را ایرانی و مدیون ایران نمی دانند. پدران و مادران اینان، خائنانی بودند که با مهر ایرانی گری نابجای فرهنگ و تمدن پارسی ما روبرو شدند و توانستند تخم حرام کینه و نفاق خود در دشمنی با آب و خاک ایران عزیز را، در خاک کشورمان بزایند و اینگونه ما ایرانیان اجازه داده ایم که دشمنان ما و کشورمان، چون ماری در آستینمان به وجود بیایند.

در ویدیویی که در زیر گزاشته می شود، یک ریز موجود تجزیه طلب پان عرب را می بینید که در برابر پرچم جعلی و کزایی گروهک تروریستی و تجزیه "تضامن" از پان عرب های نژاد پرست، فرتورهای اعلا حضرتان رضا شاه بزرگ و محمد رضا شاه پهلوی را به آتش می کشد.

نکته ی جالب تر اینست که این حرامزاده ی الله پرست عرب، فرتور خمینی حرامزاده را نیز در پایان به آتش می کشد تا با این کار، ماهیت واقعی خود و همپالگی هایش را از سوی خودش رسوا کرده باشد؛ بدین معنی که دشمنی این دله های تجزیه طلب، نه حکومت شاهنشاهی مشروطه ی ایران و نه جمهوری خونریز اسلامی است، بلکه آنها با ایرانیان و یکپارچگی سرزمینمان مشکل بنیادی و اساسی دارند و نسبت به تمدن ما و زبان ما و تمامیت ارضی ما رشک می برند و منتظرند تا در صورت به وجود آمدن کوچک ترین روزنه و فرصتی، انگل وارانه علیه تمامیت ارضی کشورمان اقدام کنند.


این ویدیو، شاهکاری از افشاگری ماهیت تجزیه طلبان است. چهره ی واقعی این حرامزادگان عفونی در زیر پوست ایرانشهری، هتا برای هر کس که خود را به خواب زده است نیز، گواهی است بر دشمنی آنان با ایران و این یک اتمام حجت به همه ی آنهایی است که خودشان را به کوچه ی علی چپ می زنند، مانند مجاهدین خادن خلق.

نظرات

پست‌های پرطرفدار