روایتی کوتاه از آنچه آخوندها و آخوند زاده ها با ایران کردند

سیاهه ی مواردی که آخوندها در ۲۰۰ سال گزشته با آنها مخالفت کرده اند:


- تلگراف
- قتار
- قند
- برق
- بلندگو و میکروفن
- دوچرخه
- آب لوله کشی حمام
- رادیو
- سینما
- تلوزیون
- موسیقی و رقص
- شترنج
- کراوات
- ویدئو
- ماهواره
- اینترنت آزاد
- و هر چیز دیگر که باعث رفاه و شادی مردم شود...


پس از گزشت ۳۹ سال از حکومت الله، چند نمونه از اعترافات شورشیان فسیل ۵۷:

عزت الله سحابی (ملی - مذهبی):
"برنامه های شاه به نفع ایران بود و ما آن زمان متوجه نمی شدیم و از روی کینه و عناد با آنها دشمنی و مخالفت می کردیم".

اکبر گنجی:
"ما دروغ می گفتیم، ما به دروغ می گفتیم حکومت شاه ۱۵۰هزار زندانی سیاسی دارد. ما به دروغ می گفتیم حکومت شاه دکتر شریعتی را کشت. همه ی این دروغ ها را گفته ایم، آگاهانه هم گفتیم".

هما ناطق:
"خودم کردم که لعنت بر خودم باد...".
او در مقاله ای به شدت به انتقاد از روشنفکران و خودش در انقلاب سال ۵۷ می پردازد.

اسماعیل خویی (شاعر و فدایی پیشین):
"در پیشگاه ملت بزرگ ایران، از بدی هایی که در حق خانواده ی پهلوی کردم، صمیمانه عذر می خواهم. همچنین از شهبانو فرح، از شاهزاده رضا پهلوی و خانواده ی پهلوی، بارها و بارها معذرت می خواهم. لتفن مرا ببخشید و حلالم کنید".

محمد نوری زاد:
"من یک پوزش خواهی بزرگ به پیشگاه رضا شاه بزرگ و فرزندش بدهکارم".

عماد الدین باقی:
"آمار قربانیان دوره ی شاه دروغ بود، همه ساختگی و دروغ بود".

کیانوری (رهبر حزب خائن توده):
"محمد مسعود را ما کشتیم، همه جا شایعه کردیم و انداختیم گردن شاه".

سید روح الله حسینیان (آخوند):
"اگر قرار بر آباد کردن بود که شاه بهتر می توانست ایران را آباد کند".

سید مهدی هاشمی (از بنیانگزاران سازمان تروریستی سپاه پاسداران):
"شمس آبادی را کشتیم و انداختیم گردن ساواک و شاه".

آیت الله مردار هاشمی رفسنجانی:
"در زمان شاه، من با گزرنامه ی ایرانی در اروپا هر کجا که دلم می خواست بدون روادید سفر می کردم و کلی بهم احترام می گزاشتند".

محسن سازگارا (از بنیانگزاران سازمان تروریستی سپاه پاسداران):
"از انقلاب علیه شاه پشیمان هستم".

حمزه فراهتی (کنشگر سیاسی چپ و دوست صمیمی صمد بهرنگی):
"بهرنگی جلوی دیدگانم غرق شد و ما به دروغ گفتیم کار ساواک بوده".


عباس میلانی ( نویسنده و استاد دانشگاه):
"ما به دروغ می گفتیم که شاه نوکر آمریکاست. من با سند در کتابم ثابت کردم که شاه برای منافع ملت ایران، در کردار در حال جنگ با دولت آمریکا و دولت های اروپایی به ویژه انگل ایس بود. من ثابت کردم که دولت آمریکا و انگل ستان بارها خواستند شاه را سرنگون یا ترور کنند، اما موفق نشدند. من با مدرک ثابت کردم که شاه گامی جز برای منافع ایران برنداشت و ما انقلابیون به دروغ به او تهمت نوکری آمریکا می زدیم".

ما ۳۹ سال مردم ایران را با وعده های شرین
و دروغ های شاخ دار فریب دادیم

هرگز فراموش نکنید
اکبر گنجی که سرکرده ی ارشد سپاه بود، محسن سازگار هموند بنیانگزاران سپاه !! می گویند در نشستی بسیار محرمانه و حساس سخن می گفتند که خمینی حرامزاده گفت وای به روزی که مردم بفمهمند شما چکاره اید و بفهمند شما چه بلایی بر سر آنها آوردید، آنگاه مصیبت عظما خواهد بود.

این هیئت به رهبری خمینی حرامزاده تشکیل شد، تصمیم گرفتند برای دوام حکومت، اگر می خواهید مردم و خانواده ها همیشه در صحنه های سیاسی و اجتماعی و در صحنه ی انقلاب بمانند و آنها را به خیابان ها بکشانیم، باید از هر خانواده یک جوان شهید بشود، باید خانواده ها را مقید به حضور بنماییم. آنگاه است که آن خانواده، سالیان سال تابع امر و دستورات خواهند بود.

جنگ ایران و عراق نمونه ای از تهدیدات صدور انقلاب بود. اگر مردم کشور ما تاریخ را ورق می زدند و چند خطی از پشیمانی سلمان پارسی (روزبه) را می خواندند، هرگز مرتکب اشتباهات بزرگ نمی شدند. مردمی که تاریخ را نمی خوانند و نمی دانند، باز فریب خورده و تاریخ را تکرار می کنند.

همین جستار در کیهان سوئد

نظرات

پست‌های پرطرفدار