پیام سرکرده ی گروهک تروریستی حماس: "اسراییل سرزمین ماست، به مرزهایش احترام نمی گزاریم"

با وجود آنکه موج خشونت گرایی و خشونت ورزی مردم فلستینی نوار غزه، در چند هفته ی گزشته و بنا بر فراخوان گروهک تروریستی حماس، با ابعاد تازه ای وارد کارزار علیه موجودیت اسراییل شده است و آنها خواهان گزافه ی بازگشت به سرزمینی که متعلق به آنان نیست، شدند، اما موج جهانی به سود آنان سنگینی می کند.


امروز در جهان تقریبن این تنها آمریکاست که تمام قد در کنار اسراییل ایستاده است و اروپا در همراهی با اسراییل، دشمنی خجالتی را پیشه کرده و این پا آن پا می کند. احزاب بسیاری در سرتاسر اروپا فعال هستند که آشکارا مواضعی ضد اسراییلی و هوادار فلستین دارند؛ احزابی که عمدتن چپ و سوسیالیست هستند و با چپ خلقی های خائن زاده ی ایران نیز در پیوندی تنگاتنگ به سر می برند، هم از دید اعتقادی و مرام سیاسی و هم از دید هواداری از جنبش های خشونت آمیز و رادیکالی همچون گروهک تروریستی حماس در نوار غزه.

در ویدیویی که در زیر می آید، "محمد الظهر" سرکرده ی حماس، در پاسخ به این پرسش که با این کارتان به دنیال چه هدفی هستید، می گوید:

"می خواهیم این پیام را برسانیم که اسراییل سرزمین ماست و ما به مرزهایش احترام نمی گزاریم".


با اعتراف خود سران حماس که جمهوری اسلامی از جنبش خشونت آمیز آنان پشتیبانی می کند، می توان اینگونه نتیجه گرفت که رژیم ولایت فقیه در عین خفه خون گرفتن در برابر کشتار افسران و نابودی موشک ها و پایگاه هایش در سوریه از سوی ارتش اسراییل، تلافی و انتقامی که پیوسته برای نابودی اسراییل وعده می دهد را هر ساله تمدید کرده و به سال آینده هواله می دهد و این بار که با شلیک بیست موشک به اسراییل بسنده کرد، اما در نهان و آشکار از دیگر سو و از ماه ها پیش، برنامه ی روز به اصطلاح نکبت فلستینی در نوار غزه در نوار مرزی را ریخته بود و اسراییل نیز از آنچه که قرار بود رخ دهد، آگاهی و آمادگی داشت.

البته که جمهوری اسلامی در هفتادمین سال تشکیل کشور اسراییل سکوت نمی کند؛ اما چرا ایران باید به واسطه ی انگل جمهوری اسلامی درگیر جنگ میان یهودیان و اعراب شود ؟ جنگی که هم از دید اعتقادی و هم از دید نژادی، نه ارتباطی با ایران دارد و نه تاکنون سودی از آن ایرانیان کرده است. بدتر از این، این فلستینی ها بودند که با پشتیبانی از صدام، به جنگ با ایران آمدند، نفر فرستادند و کمک مالی به عراق کردند. فلستینیان اکنون دست به دامن اروپاییان هم شده اند و زمانی که اروپا بتواند جای جمهوری اسلامی را پر کند، خواهیم دید که همین دله های تروریست فلستینی در گروهک حماس، به آسانی آب خوردن به ولایت فقیه پشت خواهند کرد، زیرا از دید فرقه ای آنها شیعه هم نیستند.

 مرگ بر اسراییل، چون در تجزیه ی ایران نقش برنامه ریز و فرمانده را دارد و مرگ بر فلستین که در اشغال کشورمان در شورش ۵۷ و نیز در کشتار هم میهنان و نیز در همراهی با صدام حسین در جنگ با ایران عزیز، نقش فعال و گسترد داشت.

نظرات

پست‌های پرطرفدار