تجاوز جنسی گروهی به دختران دانش آموز از سوی معاون آموزشی مدرسه

جمهوری اسلامی که در تلاش است فحشای اسلامی یا صیغه یا متعه (کامجویی جنسی شرعی) را در هازمان ایران جا بیندازد و هتا برای آن راهکارهای قانونی تعبیه کند، در خفقان کامل رسانه های حکومتی و خشم و خروش مردم خشمگین، به نقاط بحرانی خود می رسد.

هزرط عمام خمینی حرامزاده:
حیثیت شما را بردند اینها، شما را به مقام انسانیت می رسانیم
فحشا و ترویج رابطه های جنسی گوناگون در میان جوانان ایرانی، بنیان تمدن ایرانی که بر پایه ی خانواده استوار است را هدف قرار می دهد؛ به دیگر سخن، داشتن پاکدامنی و دوری از فحشا، برای تمدن ایرانی یک جنبه ی اساسی و راهبردی و امنیتی دارد؛ از اینرو، هر گونه تلاشی که به تشکیل نشدن خانواده یا فروپاشی آن در ایران منجر شود، باید اقدامی بر خلاف امنیت ملی تلقی گردد.

در ویدیویی که به تازگی از سوی "اپوزوسیون مردمی" یعنی خود شما مردم ضبط و منتشر شده است، یک معاون آموزشی ولایت فقیه به نام "حائری"، در یکی از مدرسه های دخترانه در ایران الله زده، چند دختر دانش آموز را به دفتر خود فرامی خواند و برای آنها فیلم های جنسی موجود بر روی گوشی خود را پخش می کند. حرامزاده ای که در تصویر بالا می بینید، این اقدام خود را به عنوان "یک بحث شوخی" مطرح می کند و تلاش می کند تا موضوع را لوس نماید.  این حرامزاده این بحث شوخی جنسی ادعایی را تنها در حد رابطه ی لفظی عنوان کرد.



اما یکی از کسانی که در آنجا باشنده است، گفتار دهشتناک دیگری را بر زبان می آورد و می گوید که دانش آموزان در اتاق معاون آموزشی در مدرسه، با یکدیگر رابطه ی جنسی برقرار کرده اند و فرد متجاوز هم زمان به خود ارضایی مشغول می شود.

این معاون آموزشی، پیشتر نیز پرونده ای به علت آزار و اذیت گروهی دانش آموزان پسر را در یک دبیرستان باختر تهران نیز داشته است. این فرد پیشتر در دبیرستان پسرانه ی مقطع یکم، واقع در یک مجتمع آموزشی غیرانتفاعی در منطقه ی ۲ تهران، با اذیت و آزار جنسی گروهی از دانش آموزان، باعث اعتراض شدید و شکایت پدر و مادر این بچه ها شده است. یکی از اولیای دانش آموزان می گوید:

"پسر من از چند ماه پیش، پرخاشگر و به شدت عصبی شده بود و هتا ما تصور می کردیم او دچار بیماری شده است. او را پیش پزشک بردیم و روند درمان برای پرخاشگری او ادامه یافت تا اینکه پسرم گفت در مدرسه چه بلایی به سرش آمده است" !!

اینگونه که پدر دانش آموز یاد شده اعلام می کند، یکی از به اصطلاح مسئولان مدرسه با پخش تصاویر مستجهن جنسی از راه گوشی همراه خود، بچه ها را وادار به رفتارهای غیر اخلاقی می کرده است.

اشتراک گزاری کنید؛ اگر اهمیت می دهید

نظرات

پست‌های پرطرفدار