یک نر الله پرست عراقی، به یک مرد ۲۵ ساله ی سوئدی تجاوز جنسی کرد

یک نر الله پرست عراقی که در قالب پناهجو نمایی وارد سوئد شده بود، در سال ۲۰۱۵ به یک مرد ۲۵ ساله ی سوئدی تجاوز جنسی کرد؛ او در این تجاوز تنها نبود و دو نر الله پرست دیگر هم با او در این جنایت شریک بودند.


این متن ترجمه ای است از این جستار.

پناهجونمایی ۴۲ ساله ی عراقی در سوئد، با برخورد با یک مرد جوان ۲۵ ساله سوئدی، او را مورد در کارلسکوگا (Karlskoga) تجاوز جنسی قرار داد و پلیس گفت که به علت مرتبط بودن جرم با همجنسگرایی، نمی تواند او را به به کشور الله زده اش در عراق پس بفرستد !! این رویداد در دسامبر ۲۰۱۵ و در حالی که مرد جوان داشت از میخانه بیرون می رفت، روی داد.

هنگامی که این مرد سوئدی برمی گردد تا از پله ها بالا برود تا به در خروج برسد، از سوی مرد عراقی مورد یورش قرار گرفت و رویش را به سوی صندوق پست کرد، شلوار و زیر شلواریش را درآورد، گلویش را بوسید و یکی از آن سه متجاوز تلاس کرد تا آلت جنسیش را وارد کون قربانی کند که موفقیت آمیز نبود. در این حال مرد جوان تقلا می کرد که خود را آزاد کند که پس از آن این سه نفر که از ظاهرشان پیدا بود عرب هستند، از آن محل گریختند.



اکنون این متجاوز جنسی عراقی ۴۲ ساله سرانجام در ۲۰۱۷ و پس از آنکه پلیس فامتن (DNA) وی را در ارتباط با بررسی جرمی دیگر شناسایی کرد، مورد شناسایی قرار گرفت. این نر الله پرست در ۲۰۱۵ و در بحبوحه ی سیل پناهندگی اکتبر همان سال به سوئد سرریز شده بود، درست چند ماه پیش از ارتکاب به تجاوز جنسی.

دادگاه منطقه ی اوربرو وی را به جرم تلاش برای تجاوز جنسی، به ۲ سال زندان محکوم کرده است. البته درخواست دادستانی برای طرد وی از سوئد، از سوی دادگاه با نگاه به نقض حقوق همجنسگرایان، مورد پذیرش قرار نگرفت. بر اساس دادگاه منطقه ای، آنچه که به عنوان اخراج گفته شده است، اینست که بر خلاف این واقعیت که پس از دو سال و نیم از درخواست وی می گزرد، درخواست پناهجویی این موجود عراقی هنوز از سوی هیئت بررسی اداره ی مهاجرت سوئد مورد ارزیابی قرار نگرفته است.

بر اساس گفته ی دادگاه منطقه ای اوربرو، همچنین می توان توقع داشت که مشکلاتی نیز بر اساس فصل ۱۲، بخش ۱ از قانون مربوط به بیگانگان، که اخراج یک فرد به یک کشور الله زده در خاورمیانه در جرایمی مربوط به همجنسگرایی، وجود داشته باشد.

آن دو نفر دیگر که در تلاش برای تجاوز جنسی شرکت داشتند، شناسایی نشدند.


نظرات

پست‌های پرطرفدار