کودکان مهاجر الله پرست، هم کلاسی ده ساله ی خود را تجاوز جنسی کردند

در برلین پاییتخت آلمان، چند کودک مهاجر الله پرست هم کلاسی آلمانی خود را هنگامی که از سوی مدرسه به مسافرت کوتاهی برده شده بودند، تجاوز جنسی کردند.

این متن، ترجمه ی این جستار است.


بر اساس این گزارش، متجاوزان این پسر را در همه ی مدت روز با گفتن "امروز تو را می کنیم"، زجر دادند و پسین آن روز، دو پسر الله پرست افغانی و سوریه ای که هر دو یازده سال سن دارند، قربانی خود را در حالی به پایین خم کردند که یک پسرک ده ساله ی دیگر افغان، هم کلاسی آلمانی خود را مورد آزار و اذیت و تجاوز جنسی قرار داد.

یک هفته و نیم پس از آن بود که کارمند رفاه اجتماعی از ماجرا با خبر شد و در پی آن، مدرسه پدران و مادران و پلیس را نسبت به این موضوع آگاه کرد و مجرمان را معلق نمود.

مقام های آلمانی البته این پرونده را ملغا کرده اند و اظهار می دارند که این متجاوزان، کم سن و سال تر از آن هستند که که بتوان آنها را در دادگاه محاکمه کرد، زیرا آنها دست کم چارده سال هم ندارند. آن دو متجاوزی که پسر آلمانی را خم کرده بودند، هم اکنون در محلی دیگر به مدرسه می روند. مقام های آلمانی می گویند بهترین کاری که می توانند انجام دهند، اینست که مجرم اصلی را از حضور در مدرسه ای عادی به همراه دیگر دانش آموزان بازدارند.


سخنگوی هیئت مدیره ی مدرسه گفت که می خواهیم همه ی امکانات قانونی را مهک بزنیم تا مطمئن شویم که متجاوز اصلی که پسرکی افغانی است، به مدرسه ای عادی فرستاده نمی شود.

تجاوزهای جنسی از سوی مهاجران الله پرست، موضوعی بزرگ و دردسرساز در اروپاست. از زمان تجاوز جنسی گروهی که در خلال تحویل سال ۲۰۱۵ به ۲۰۱۶ رخ داد، آلمان با انفجار گزارش هایی از یورش های جنسی مهاجران روبرو شده است. پارسال افشا شد که تقریبن نیمی از جرم های روی داده در برلین، از سوی مهاجران صورت پذیرفته اند.

نظرات

پست‌های پرطرفدار