جنایت تروریستی اهواز، از سوی داعش و به فرمان عرعربستان انجام شده بود

جنایت تروریستی امروز اهواز در مراسم "روز ملی ارتش" که منجر به کشته شدن ۳۴ تن از نظامیان و غیر نظامیان و نیز زخمی شدن ده ها هم میهن دیگر شد، از سوی رژیم عربی سعودی فرمان داده شده بود.


گروهک تروریستی موسوم به "دولت اسلامی عراق و شام" (داعش) که مسئول جنگ های نیابتی رژیم عرعربستان سعودی در کشورهای شیعه است، پس از آنکه گروهک تروریستی و تجزیه طلب "اهواز" که مقر آن در هلند واقع است مسئولیت جنایت تروریستی امروز در اهواز را پذیرفت، در تارنمای خود به نام "اعماق" مطلبی را در پذیرش مسئولیت این جنایت تروریستی منتشر کرد.

بدین ترتیب، هم دستی دو گروهک تروریستی که هر دو عربی، الله پرست سلفی و تجزیه طلب، ایرانی کش و ضد شیعی هستند، به دستور مشترک رژیم ضد ایرانی عرعربستان، به ایران یورش آوردند.

این جنایت تروریستی از آن لحاظ که در روز ارتش صورت می گیرد، معنای ویژه ی خود را دارد؛ بدین معنی که دشمنی عرب های الله پرست، نه با سپاه و رژیم که با عنصر اصلی دفاع از تمامیت ارضی کشور است و یورش به نیروهای مسلح یک کشور، هیچ معنایی به جز تجاوز به حریم ملی و یورش به ایران نیست. دشمنی عرعربستان با ایران، اکنون به مرحله ای پایانی رسیده است و اندک اندک شاهد بیشتر شدن عملیات های تروریستی الله پرستان عرب در کنار تروریست های تجزیه طلب پانکرد خواهیم بود.

پیشتر نیز، سرکرده و بنیانگزار گروهک تجزیه طلب "الاهواز" که از سوی نهادهای پان عرب کشورهای هموند اتحادیه ی عرب و نیز مستقیمن از سوی رژیم ضد ایرانی عرعربستان، تغذیه و تجهیز می شود، در لاهه ی هلند به ضرب گلوله به هلاکت رسیده بود.

از میان تروریست ها که ۴ نفر بودند، ۳ غلاده از آنها در محل ترور لاشه سازی شدند و یک غلاده ی دیگر که زخمی شده بود، پس از رساندن به دام پزشگی، ریق رحمت الله حرامزاده اش را نوشید و به درک فرستاده شد.


امید می رود که به ازای هر یک تن از ایرانیان که در این جنایت تروریستی کشته شده اند، دست کم ۱۰ تروریست الله پرست از سوی نیروهای مسلح ایران به هلاکت برسند. امیدوارم موشک های ویرانگر و خانمان برانداز ایرانی، قلب دشمنان میهن و خون پارسی را در ادلب هدف بگیرد و شاهد ریخته شدن خون دشمنان ایران پیش از اقدام آنان علیه هم میهنانمان باشیم. دستان پشت پرده ی بسیاری علیه تمامیت ارضی کشور و نیز دشمنی با خون و تبار پارسی در کارند.

این جنایت تروریستی از دیدگاهی دیگر، از این نقطه نیز قابل ذکر است که پس از اتحاد گروهک های تجزیه طلب پانکرد در راستای اقدام مشترک علیه ایران و تجزیه ی کردستان و کرمانشاه، رخ می دهد. به دیگر سخن، الله پرستان سلفی که تا دیروز با الله پرستان سنی کرد در جنگ بوده و هتا کوبانی را اشغال کرده بودند، اکنون در زیر پرچم مشترک اسلام خونریز و تحمیلی و به پشتوانه ی رژیم الله پرست عرعربستان، هم اکنون علیه دشمنی با ایران و ضربه زدن به یکپارچگی کشور، با یکدیگر متحد و همدست شده اند.


تجربه نشان داده است که می توان از دشمنان ایران انتقامی سخت گرفت، اما این انتقام ها نمی تواند جلوی دشمنی تاریخی آنان با ملت ایران را بگیرد. از اینرو، تنها راه آسایش و امنیت برای ایران فردا، پاک سازی کامل تجزیه طلبان در کل منطقه و در اروپا و آمریکا و کاناداست.

















نظرات

پست‌های پرطرفدار