دانلد ترامپ: "جمهوری اسلامی باید رویه‌ اش را دگرش دهد تا من با آنها دیدار کنم"

آنها می‌ خواستند، اما تا رویه ی خود را دگرش ندهد با آنها دیدار نمی‌ کنم. آنها چاره‌ ای جز این نخواهند داشت.


"دانلد ترامپ" در مجمع عمومی ملل متحد:

"سرکردگان جمهوری اسلامی به دنبال مرگ و نابودی هستند. مردم ایران برای سیاست های دژخیمانه ی سرکردگان کشورشان بهای سنگینی پرداخته‌ اند. جمهوری اسلامی به حاکمیت ملی کشورها احترام نمی‌ گزارند. مردم ایران حق دارند که از سرکردگان این رژیم خشمگین باشند. یک رشته مبارزات نوین فشار اقتصادی علیه ولایت فقیه راه انداخته‌ ایم تا راه های دسترسی مالی سرکردگان این رژیم به اهداف خونبارشان را قطع کنیم. از ۱۳ اُم آبان برابر با ۵ اُم نوامبر، تحریم‌ های تازه ای علیه جمهوری اسلامی اجرا می‌ شوند، فروش نفت آنها را کم خواهیم کرد. از همه ی ملت‌ ها می خواهیم که رژیم اسلامی در ایران را منزوی کنند".

ترامپ در پایان این بخش از سخنرانیش در مورد جمهوری اسلامی، همچنین گفت: "از همه ی کشورها می‌ خواهیم از مردم ایران پشتیبانی کنند".


سخنرانی رییس جمهور خردمند و میهن پرست آمریکا در حالی علیه جمهوری اسلامی بیان شده است که پیشتر سخنگوی وزارت خارجه ی این کشور که به زبان پارسی آشنایی دارد، خط مشی سیاسی دولت آمریکا در برابر این رژیم را برای بار دیگر شفاف سازی و بیان کرد. او گفت که هدف ایالات متحده، دگرش رفتار رژیم است و نه سرنگونی و براندازی آن. وی همچنین به اپوزوسیون ایرانی اشاره کرد و گفت:

"ما می دانیم که مردم ایران از گروهک تروریستی مجاهدین خلق متنفرند و این گروهک جایی در نزد ایرانیان ندارد. آن کسانی که با این گروهک خوش و بش دارند، پول گرفته و با آنها همکاری می کنند، در دولت ترامپ نیستند".


وقتی رییسان جمهور رژیمشان برای صندلی های تهی زرزر می کنند، باید هم به رفتار متشخصانه ی دانلد ترامپ بخندند و خود بر رفتار حقیر خودشان بخندند که سخنرانی رییس جمهور میهن پرست و خردمند آمریکا را به باد خنده می گیرند. اما مگر او در این بخش از سخنرانیش، دروغ می گفت ؟! البته که نه. هنگامی که دانلد ترامپ چنان رفتار مودبانه و متشخصانه ای از خود بروز می دهد، آن هم در حالی که توقع چنین واکنشی را از برخی سران کشورهایی که خندیدند نداشت، با تشویق و کف زدن انسان هایی روبرو شد که می فهمند تشخص و راستی چیست.

نظرات

پست‌های پرطرفدار