منافع ملی، زرزری لفاظانه

مزدور سوئد نشین رژیم "امید دانا"، ماتحت خود را بر مهوریت "منافع ملی" بر زمین زده است و این میخ ادعا آن قدر دراز و کلفت و تیز است که هر عروسک خیمه شب بازی دیگری هم به جز او می بود، تا پول در قلکش می ریختند و کوکش می کردند، می چرخید و حالا نچرخ کی بچرخ.


این دهان گشاده پرگو، قرص منافع ملی را هر روز با دود و گوز به ساحت مقدس آش زرترش و خمینی حرامزاده و سپاه، بالا می اندازد و تا شب که می رود تا ویدیویش را آپ کند، گوزهای مرغوب تحویل نمایندگان منافع ملیش می دهد. در واقع همان حکایت "استاد غارگوز" را به واقعیت زندگیش روایت می کند.

اما این منافع ملی که وی از آن زر می زند، مگر چیزی به جز ریدمان های ولایت فقیه هم هست ؟! مگر جز اینکه در آغاز روسری یا توسری را پیش برد و گوز مقدس می زد، منافع دیگری را هم پشتیبانی می کرد ؟ مگر امروز که به جای گوزیدن و حجاب بازی صرف، روی ملت دارد می ریند و حکومت اسلامی می کند را می توان جزیی از منافع ملی به سبک امید دانا ندانست ؟

واقعیت مسلم اینست که در مورد خاک بر سری ولایت فقیه همین بس که تاکنون بارها از سوی ارتش دفاعی اسراییل مورد یورش پیش دستانه قرار گرفته است و ده ها ملیون دلار خسارت و ده ها کشته داده است، هم همگی منافع ملی چیان از جمله این قدقدکن سوئد نشین، لام تا کام خفه خون گرفته اند و نمی دانند این ریدن های رژیم را بلیسند یا بمکند. خب، اگر به جای آش زرترش به ماتحت اوسین ابن ابی اُبنه سیخ التماس بسته بودی، شاید در کارزار عقیدتی دست کم منفورتر از اینی هستی می شدی و در نتیجه موفقیت بیشتری به دست می آوردی. اما این خطای راهبردی، لازمه ی پان ایرانیسم حکومتی بودن است که خب، بگزریم...

منافع ملی را قربانی آمریکا ستیزی کرده اند و آنگاه این حراف مزخرفگو را علم کرده اند که بگوید منافع ملی یعنی سپایه ی پاسداران !!

آیا به راستی اگر این رژیم عرضه می داشت، اجازه می داد که هتا گروهک های تجزیه طلب پانکرد شکل بگیرند ؟؟ چه رسد به اینکه امروز تشکیلات هم داشته باشند و مقر نظامی و سیاسی و تلوزیون و خدم و حشم !! شما یک مشت کون گشاد ریقو هستید و این از میزان قلدری دشمنان بیگانه ی شما آشکار است. از همه ضعیف تر و دست نشانده تر را در اقلیم کوردکستان یافته اید که هتا با توپ هم می شود آنها را لاشه سازی کرد. اگر راست می گویید، وجود داشته باشید و علیه تمامیت اسراییل دست به غلط زیادی بزنید تا یک روزه هزاران پاسدار را برایتان لاشه کنند تا بفهمید منافع ملی یعنی گه زیادی خوردن شما.


منافع ملی ایران، با آمریکا ستیزی و دشمنی با اسراییل تعیین نمی شود. با دوستی با آمریکا و به رسمیت شناختن اسراییل و دشمنی با جهانی سازی اسلام از سوراخ گشاد دشمنی با تروریسم الله پرستان فلستینی آغاز می شود. مردم الله زده ی ایران، این را روزگاری خواهند فهمید که اقتصاد کوپنی هم دیگر پاسخگوی نیازهایشان نباشد.

یادتان باشد که اگر همه ی کشورها دارند با تحریم های آمریکا علیه جمهوری اسلامی همراهی می کنند، بدین خاطر است که آنها در اندیشه ی منافع ملیشان هستند و اگر رژیم آخوندی دارد همه چیز را فدای تروریسم و جنگ افروزی می کند، تنها بدین خاطر است که از منافع ملی را به عنوان بازیچه ای در اختیار خود گرفته و در راستای آرمان امت اسلامی خود و در تضاد با منافع ملت ایران، به تروریسم اسلامی جهانی سوخت رسانی می کند و پایان این وضعیت، نابودی ایران است.

نظرات

پست‌های پرطرفدار