ترامپ باز هم درست می گفت: "الله پرستان در آلمان قصد ترور شهروندان را داشتند"

"دانلد ترامپ" که رییس جمهوری میهن پرست و ملی گراست، در پی ناخرسندی بیشتر مردم این کشور از روند جهانی سازی از جمله جهانی سازی اسلام بود که به عنوان رییس جمهور برگزیده ی ایالات متحده برگزیده شد. نقش سرآمدان سیاسی آمریکا در سنای این کشور به عنوان نخبگان سیاسی، نقش کلیدی و تعیین کننده داشت.


از اینرو، مجلس سنای جمهوری خواه، توانست از برگ برنده ی "آرای الکترال" بهره بجوید و به کثافت کاری های حزب چپ دمکرات این کشور پایان دهد.

دانلد ترامپ در سخنان پیش از انتخابات و نیز در جریان مبارزات انتخاباتیش، بارها کشورهای اروپایی به ویژه آلمان و سوئد را مورد انتقاد و مردم و آینده ی این کشور را مورد هشدار قرار داده بود که مهاجرنمایان و پناهجونمایان الله پرستی که گله وار به سوی این کشورها در اروپا سرازیر شده اند، مسئول اصلی ناپایداری و تروریسم، تجاوزهای گسترده ی جنسی و قتل و جنایت های دیگر هستند.

در این راستا، به تازگی در پی یورش نیروهای ضربت پلیس آلمان به یک مرکز ترویج و گسترش تروریسم اسلام موسوم به "مسجد الکزا"، توانست صدها قبضه تفنگ تمام خودکار کلاشینکف را کشف کند. این تفنگ ها در یخچالی در این مسجد نگاهداری می شدند.


هیچ عذر و بهانه و توجیهی وجود ندارد که بتوان این اقدام را ماله کشی و ماست مالی کرد. در عین حال، پلیس آلمان در جستجوی ۳۷۰۰ خرابکار و تروریست مرتبط با جرایم مذهبی است که از این میان، ۲۸۰۰ غلاده از آنها را الله پرستان تروریستی تشکیل می دهند که هتا آلمان نمی داند آیا آنها همچنان در آلمان به سر می برند یا به دیگر کشورهای اروپایی خزیده اند. از این میان، صدها آخوند الله پرست سلفی به رژیم وهابی عرعربستان وابسته اند.

الله پرستان در پی افزایش کمیتشان در کشورهای اروپایی، یکی از نخستین کارهایی را که سر و سامان داده اند، مسلح شدن است.

این مسجد الکزا در "راین وستفالیا"ی شمالی (Rhine Westphalia) قرار دارد. "اسماعیل تیپی" (Ismail Tipi) از اتحادیه ی دمکرات مسیحی نسبت به رخ دادن رویدادهایی بیشتر از این، هشدار داد.

منبع

نظرات

پست‌های پرطرفدار